וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "קרית שמונה? גם אם אשחק נגד הילדים שלי ארצה לנצח"

15.12.2016 / 21:44

מאמן הפועל באר שבע התייחס למפגש הצפוי עם האקסית בגמר גביע הטוטו: "תמיד מיוחד לפגוש אותם". בן שהר: "מטורף לשחק כל שלושה ימים אבל אנחנו נהנים מזה". דני גולן: "שאפו לבחורים"

צילום ועריכת וידאו: יוסי ציפקיס

הפועל באר שבע כבר זכתה העונה בגביע אלוף האלופים, היא ניצבת בגאווה במקום הראשון בליגה עם פער של 10 נקודות על פני השנייה מכבי תל אביב, ובעוד חודשיים היא תפגוש את בשיקטאש בשלב 32 האחרונות של הליגה האירופית. לכל ההצלחות הללו הצטרפה הערב (חמישי) גם העפלה לגמר גביע הטוטו, שם יפגוש ברק בכר (שהאריך היום את חוזהו בקבוצה) את קבוצתו לשעבר עירוני קרית שמונה.

"תמיד מיוחד לשחק מולם", אמר בכר בסיום, "ביליתי שם כמעט שליש מחיי, אבל גם אם אשחק נגד הילדים שלי ארצה לנצח. יהיה משחק מעניין".

על המשחק: ""דיברנו לפני המשחק על זה שעבדנו קשה בשלב הבתים ובכלל בגביע הטוטו, אמרנו שיש לנו סגל מספיק גדול כדי להתמודד על כל התארים".

"הגמר יחכה", הוסיף, "אנחנו צריכים להתכונן למשחק מול הפועל רעננה. אם הייתי רוצה לצאת לאירופה הייתי מחכה, אבל טוב לי ואני צעיר, אני יכול למצות הרבה בהפועל באר שבע כי זה מועדון שהולך ומתקדם. מתאימה לי הדרך הזו והשאיפות. אני בתקופה נהדרת, כיף לי. אם אתה מתייחס לשמועות אתה מאבד את הדרך. על פניו השחקנים שחוזרים מפציעות יהיו החיזוק בינואר. לפעמים כשמוסיפים אפשר רק לגרוע, הסגל מספיק גדול. רואים שיש תחרות ורעב, כולם רוצים להיות חלק מהקבוצה. צריך לשמור על זה. לא ראו בבדיקה של ויטור משהו חמור, אבל יש לו כאבים. הוא בחור חזק ואני מאמין שהוא יחזור לפני מה שהוא מצפים. אין לי הערכה, זה תלוי בו".

עוד בנושא

גביע הטוטו: הפועל באר שבע בגמר אחרי 1:2 על הפועל חיפה

ברק בכר מאמן הפועל באר שבע. ברני ארדוב
מרוצה. בכר/ברני ארדוב

בן שהר, שכבש צמד: "אני חושב שהגדולה שלנו היא שאנחנו לא מסתמכים רק על שחקן אחד. כל פעם שחקנים אחרים בתקופה טובה. אנחנו נראים טוב ומנצחים, הכי חשוב זה המשכיות. בעוד שלושה ימים יש עוד משחק ליגה, די מטורף לשחק כל שלושה ימים אבל אנחנו נהנים מזה. בכל משחק צריך לבוא מוכן מנטלית ופיסית, יש מלחמה על ההרכב ויש שחקנים שתמיד רוצים לשחק. כל אחד רוצה להוכיח את המקום שלו. אני לא רוצה לצאת בהצהרות, הרצון הוא לזכות בכל התארים אבל אנחנו הולכים שלב שלב. הדרך עוד ארוכה מאוד".

מאמן הפועל חיפה דני גולן, שרשם את הבכורה שלו בקבוצה: "אני לא מאוכזב כי נשארנו במשחק עד הסוף. הוצאתי את ז'וליו סזאר במחצית כי הוא נפצע וזו הייתה מכה למרכז המגרש שלנו. אנחנו משחקים עם הרבה צעירים. הימרתי על כל הקופה בדקות האחרונות. באר שבע קבוצה טובה. שאפו לבחורים, אנחנו יומיים וחצי ביחד. כל משחק הוא כזה שחייבים לנצח, לא רק מול אשקלון, מקווה שנבוא מוכנים".

על כך שהוא מאמן את בנו עידן: "אצל כל המאמנים הקודמים הוא פתח בגביע הטוטו, אבל אני עושה את ההפרדה. כל הילדים שראיתם היום הם מאותו שנתון של עידן. זה לא ישפיע על ההחלטות שלי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully