וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נגמר להם הכוח

31.10.2002 / 22:28

מחצית ראשונה מצויינת של הפועל ת"א, לא הצליחה להניב עבורה שער חוץ יקר. ככל שעברו הדקות, השתלטו האנגלים על המשחק ו-8 דקות לפני הסיום, עשה הארי קיואל את ההבדל עם 0:1 קטן

פתיחה טובה של המשחק עבור האדומים מת"א בחצי השעה הראשונה של המשחק. בדקה ה-5 הגיע בלילי להזדמנות מצויינת, אחרי שקיבל מסירה אדירה מסלים טועמה. בלילי ניסה להקפיץ מעל השוער פול רובינסון, אך הוא לא לקח בחשבון את ידיו הארוכות של השוער האנגלי, שתפס את הכדור ללא בעיות.

הפועל המשיכה ללחוץ בכל חלקי המגרש, כשאבוקסיס מנקה מצויין בחלק האחורי של הקישור. המשחק הפך לאגרסיבי יותר מדקה לדקה (צהוב לטועמה) וככל שנקפו הדקות, השתחררה יותר לידס והגיעה להזדמנות מצויינת בדקה ה-20. וידוקה הקפיץ כדור מצויין מקצה אחד של הרחבה, אל הקצה השני לכיוונו של ניקי בארמבי.

בארמבי הלא מכוסה, קפץ למספרת אחורית ובעט מצויין, למזלו של שביט אלימלך, הכדור פגע בקורה והשאיר את התוצאה על קנה. בדקה ה-27, מסירה נוספת של אבוקסיס, שוב פעם השאירה את בלילי המהיר במצב טוב, אך החלוץ הישראלי שהגיע לכדור לפני הבלמים האנגליים, בעט מזוית קשה מעל השער.

בדקה ה-34 בעיטה מסוכנת מ-30 מטר של הארי קיאל האוסטרלי של לידס, מוצאת את שביט אלימלך מוכן. ארבע דקות מאוחר יותר, בעיטה חופשית של מארק וידוקה, 25 מטרים אלכסונית משערו של אלימלך, מצאה הפעם את משקוף השער ושוב פעם האיר המזל פנים לאדומים. בדקות אלו נראתה רק קבוצה אחת על המגרש. לידס השתלטה על מרכז השדה ובמשחק אגרסיבי, לא נתנה להפועל ת"א לעבור את קו מחצית הגרש.

שלוש דקות לפני סיום המחצית, הגביה וולטון סילבה הברזילאי, כדור למרכז הרחבה, הגנת לידס התקשתה בהרחקה ואת הכדור החוזר, בעט טועמה מעל לשער. עוד הזדמנות טובה שהוחמצה.

מחצית שניה: שליטה של לידס

בפתיחת המחצית השניה, הורגש הלחץ של לידס, או אולי הנחישות. באקה קיבל כרטיס צהוב על עבירה שביצע על אבוקסיס, לא עברה דקה וכניסה מסוכנת של אלן סמית בטועמה. הפעם לא נשלף כרטיס. בדקה ה-50, הרמה מסוכנת לרחבת הפועל, מצאה במדויק את ראשו של הארי קיואל, שנגח מקרוב לפינה הרחוקה. שביט אלימלך שוב היה מוכן ובזינוק חתולי, תפס את הכדור בשתי ידיים.

בדקה ה-57, שוב בעיטה חופשית של לידס. שוב הארי קיואל ושוב פעם האדומים יוצאים בזול, לאחר כדור נוסף שפוגע במשקוף. דקה מאוחר יותר, בוצע החילוף הראשון בהפועל ת"א, כשוולטון סילבה יצא ובמקומו נכנס סרגיי קלצ'נקו. חלוץ במקום חלוץ.

המאצ'-אפ קיואל-אלימלך נמשך גם בדקה ה-62. האוסטרלי עם ספק בעיטה, ספק כדור רוחב, שלח כדור שחלף רק כמה סנטימטרים מקורת השער התל-אביבי. מבצע יפה של יוסי אבוקסיס, משאיר את פיני בלילי במצב טוב, אך הבעיטה שלו ברגל שמאל חלשה ולא מדוייקת. מיד לאחר מכן ביצעה לידס חילוף משלה כשמייקל ברידג'ס, קשר התקפי, נכנס במקום ניקי בארמבי.

רבע שעה לפני הסיום, חטיפת כדור של סלים טועמה הולידה מצב בעיטה מרחוק עבורו. רובינסון המופתע, הצליח להשתטח ולקלוט את הכדור. דקה מאוחר יותר והפעם היה זה תורו של אפק לבחון את עירנותו של השוער האנגלי. אפק לא התרחק ופס עומק מצויין של שי אבוטבול, מצא אותו חודר פנימה לתוך הרחבה, כשפול רובינסון מולו. אפק נתן לעצמו מקדמה ארוכה מדי וביזבז את ההזדמנות. אלו היו הדקות האחרונות בו נראתה הקבוצה הישראלית על המגרש.

מכאן ואילך עברה השליטה לרגלי שחקני לידס. הארי קיואל הצליח להכניע סוף סוף את אלימלך, עם בעיטה חדה לפינה, אחרי שאלן סמית הפך את הכדור פנימה לתוך הרחבה ובדקה ה-82, הוענק היתרון לבחוריו של טרי ונבלס. בדקות שלאחר מכן החמיצה לידס כדור נוסף, כשהארי קיואל שוב ברח לרמי חליס והרים כדור שמצא את הראש של אסי דומב. רק במזל הכדור שפגע בראשו של דומב לא חדר פנימה וניתז מהמשקוף החוצה.

בדקה ה-88, בעיטה חופשית של הפועל ת"א מ-25 מטרים של סלים טועמה, מצאה שוב את פול רובינסון במיטבו, כשהשוער האנגלי בזינוק מצויין, הדף מעל לשער לקרן. עוד בעיטה חופשית, הפעם מתוך הרחבה, בוזבזה בדקה ה-90 מרגליו של יוסי אבוקסיס. דני מילס, שנכנס בדקה האחרונה, עוד הספיק לבעוט כדור מסוכן מרחוק, אך שביט אלימלך תפס אותו ונתן לשופט את ההזדמנות לשרוק לסיום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully