וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פתח תקוה: תג המחיר של אלו עומד על מיליון יורו לחצי כרטיס

15.12.2016 / 12:50

אחרי הפניה מחיפה, הלוזונים מכוונים גבוה ולא ינהלו משא ומתן לפני תום העונה. רפואה שוחח עם השחקנים: "בית"ר נלחמת איתנו, צריך להוכיח עליונות עליה". במועדון אישרו: מקווים לצרף את מוגרבי או בן בסט וזר נוסף

שחקן מכבי פתח תקוה דור אלו. ניב אהרונסון
מי ישים עליו את הכסף?/ניב אהרונסון

מכבי פתח תקוה לא מתכוונת לשחרר את הכישרון הצעיר שלה, המגן דור אלו, בקלות רבה. כפי שכבר פורסם בוואלה ספורט, מכבי חיפה גיששה אצל המגן בחודש ספטמבר, אך במועדון הבהירו שלא ישחררו אותו בקלות. הירוקים פנו בימים האחרונים ללוזונים שוב לגבי השחקן, אך אלה הבהירו כי הם לא מתכוונים לשחררו בינואר. במועדון קבעו תג מחיר של מיליון יורו לחצי כרטיס, מתוך מחשבה שהמגן המוכשר יימכר בעתיד לחו"ל. "אחרי שמכרנו את דמארי וטל בן חיים, אמרו שהמחיר מופרז. היום כולם יודעים מה שווי השוק שלהם. דמארי נמכר בשבעה מיליון יורו אחרי שעזב אותנו", אמר גורם במועדון.
בנוגע לגזרת הרכש, כפי שפרסמנו, שני שמות נמצאים בפנקסים של הלוזונים: הראשון הוא פיראס מוגרבי שמבוקש גם בהפועל חיפה, קריית שמונה וקבוצות נוספות. השני הוא עדן בן בסט, שמחוזר גם הוא על ידי חלק מקבוצות הצמרת. המטרה היא להביא שחקן כנף ישראלי בכיר אחד, ולהתחזק בזר נוסף שיחליף את ננאד אדאמוביץ'. פניה נוספת לעומר דמארי תעשה רק אם לא יסגור בסופו של דבר במכבי חיפה.

"בית"ר ירושלים היא קבוצה שנלחמת איתנו בחלק העליון של הטבלה, צריך להוכיח עליונות עליה. הם קבוצה מצוינת, לא יהיה קל". כך אמר קובי רפואה באסיפה שקיים לשחקני מכבי פתח תקוה לקראת המשחק מול בית"ר ירושלים (מוצ"ש, 20:30, טדי). הקבוצה תערוך אימון אחר הצהריים ומחר את האימון המסכם ואחרי פתיחה עונה מצוינת תנסה לתקן את הרושם העגום שהותירה בחודש האחרון. רפואה מתכנן שניים עד שלושה שינויים בהרכב שפתח באשדוד: לירוי צעירי יחליף את אייטור מונרוי ומוחמד כליבאת יחליף את לירן רוטמן. המאמן מתלבט גם בנוגע לעמדת המגן השמאלי, כשייתכן שחגי גולדנברג יחליף את נאור פסר. אליסון דוס סנטוס קיבל מנוחה ולא התאמן אתמול, אך היום ישוב לאימונים.

השוער דני עמוס אמור להישאר עד תום העונה ולקראת סיומה הוא אמור לקבל הצעה לעונה נוספת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully