וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: בן בסט שוב מבוקש, שרצקי יגיע לגמר גביע הטוטו?

15.12.2016 / 10:05

הקבוצה מהצפון תפנה למכבי תל אביב כדי לבדוק את אופציית צירופו של החלוץ שהיה מבוקש גם בקיץ. במועדון מקווים שהבעלים שכבר לא בא למשחקים, יהיה נוכח בקרב על התואר בגביע הטוטו

איזי שרצקי בעלי עירוני קרית שמונה נגד סלובן ליברץ. קובי אליהו
חלק מהשחקנים מתכוננים לפנות אליו. איזי שרצקי/קובי אליהו

בעירוני קרית שמונה חגגו את ההעפלה לגמר גביע הטוטו ומקווים שהבעלים איזי שרצקי יסכים להגיע למשחק הגמר אחרי תקופה ארוכה בה לא נכח במשחקים. חלק מהשחקנים אף מתכננים לפנות לשרצקי ולבקש ממנו להגיע לגמר בעוד כחודש וחצי (נגד הפועל באר שבע או הפועל חיפה). "ההעפלה הזאת חשובה גם בשביל איזי", אמר שחקן בקבוצה, "ברור שאנחנו רוצים שהוא יהיה שם".

בקרית שמונה היו מרוצים מההעפלה לגמר (0:1 על מ.ס אשדוד בהארכה) על אך מאוד לא אהבו מהיכולת של השחקנים. "זה היה משחק מגעיל, פשוטו כמשמעו", אמר שחקן אחר בקבוצה, "קשה לחגוג בסיום כשאתה משחק ככה, אבל בסופו של דבר מה שחשוב היה להעפיל לגמר ואת זה עשינו".

קרית שמונה ניצחה בזכות פנדל מוצלח של שלומי אזולאי הקשר בדקה ה-120. רגע לפני הבעיטה פנה המאמן תומר קשטן והודיע שהוא רוצה שאזולאי יבעט ולא אחמד עאבד, ונראה שהקשר ימשיך לקחת לפחות חלק מהפנדלים בהמשך העונה. "זו פריביליגיה שיש לך שני בועטי פנדלים טובים כמו אחמד ושלומי", אמר גורם במועדון, "לפעמים צריך ללכת גם לפי תחושה".

בקבוצה מקווים שעודד אלקיים ודין מימוני יהיו כשירים למשחק ביום שבת נגד מ.ס אשדוד בליגה. ראשי המועדון יפנו ברוב למכבי תל אביב כדי לבדוק את אופציית צירופו של עדן בן בסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully