וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה שוקלת להיפרד מפיליפ יאזביץ' ומחפשת גם מגן זר

15.12.2016 / 7:38

הקשר הקרואטי (26) שהגיע בקיץ מטרגו מורש הרומנית וכבש שער אחד בלבד עד כה העונה מתנדנד. קלינגר וגולן מחפשים גם מגן שמאלי זר, למקרה ששיימן או שיש לא יגיעו מהפועל תל אביב

אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה שוקלים להיפרד מפיליפ יאזביץ'. הקשר הקרואטי, שכבש שער אחד העונה (בתבוסה על בית"ר ירושלים) לא סיפק עד כה את היכולת לה ציפו במועדון. יאזביץ' (26) נבחן בבני יהודה בקיץ שעבר והרשים, אך קיבל הצעה מטרגו מורש והעדיף לחתום במדיה, שם שותף בעונה שעברה ב-26 משחקי ליגה בהם כבש חמישה משחקים ובישל שניים נוספים. בעבר הוא שיחק גם ב CFR-קלוז' ובכמה קבוצות קרואטיות. אחת האפשרויות שעלתה היא להחתים במקומו מגן שמאלי זר, במקרה ששמואל שיימן או גל שיש לא ישוחררו מהפועל תל אביב.

אלו הם שני השמות העיקריים שאותם ניר קלינגר ודני גולן היו רוצים לראות במועדון, אך במועדון לא ממתינים לשחרורם ופועלים במקביל על מנת לאתר שחקנים זרים בעמדה הזאת. בצוות המקצועי היו רוצים לראות גם את אדי גוטליב מצטרף. כרגע המגמה היא להשאיר את רוב הזרים בקבוצה, אך ייתכן ובהמשך תתקבל החלטה להיפרד מזר נוסף, ייתכן שזה יהיה אחד מהברזילאים – ז'וליו סזאר למשל.

עוד בנושא:

19:30, 5+ לייב: חיפה מול באר שבע בחצי גמר גביע הטוטו

פיליפ יאזביץ' הפועל חיפה. ברני ארדוב
בדרך החוצה? יאזביץ'/ברני ארדוב

"המטרה הראשונית שלנו תהיה להתחזק במגן שמאלי ובלם, שאר העמדות פחות חשובות", אמרו במועדון. לפי שעה, זרקו קוראץ' לא יחזור לסגל הקבוצה מאחר ובמועדון לא בטוחים שהוא כשיר לשחק, משום שהצהרות השחקן נוגדות את חוות הדעת הרפואית.

הערב (חמישי) תתמודד הקבוצה במסגרת חצי גמר גביע הטוטו מול הפועל באר שבע. זאת תהיה ההופעה הראשונה של דני גולן על הקווים. ניר קלינגר טרם עבר בבקרה. אם זה לא יקרה עד המשחק, הוא יישב ביציע.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך להיראות ולהרגיש מצוין, לחיות בריא ולהפחית במשקל?

בשיתוף TI SWIM

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully