וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודו ביטון לקח הלוואה על חשבון השכר מהפועל תל אביב, והסתבך

14.12.2016 / 13:38

נחשף עוד קורבן להתנהלות בקבוצה: דודו ביטון, חלוץ הקבוצה, לקח הלוואה מהבנק על סך 100 אלף שקל כנגד הצ'קים שקיבל מהפועל תל אביב, ונותר עם חוב בגלל אי כיבודם. וגם: האם גם חיים רמון ואלי טביב בסכנה של הוצאה לפועל?

ניב אהרונסון

אחרי שסיפורים על נושים שונים של הפועל תל אביב התגלו בימים האחרונים, כעת גם בקבוצה עצמה נחשף קורבן נוסף להתנהלות הכלכלית של ההנהלה. לוואלה! ספורט נודע כי החלוץ דודו ביטון לקח הלוואה על סך של 100 אלף שקל כנגד הצ'קים שקיבל מהפועל תל אביב - צ'קים שנפרשו לו עד ינואר הקרוב - וכעת הוא נותר בבעיה כלכלית.

שחקן הפועל תל אביב דודו ביטון. מור שאולי
מה הוא אמור לעשות עכשיו? ביטון/מור שאולי

כזכור, בשנה שעברה, בינואר 2016, עבר ביטון בהשאלה מהפועל תל אביב להפועל כפר סבא. כפר סבא הייתה אחראית על חלק קטן משכרו, שרובו אמור היה להיות משולם על ידי הפועל תל אביב. ביטון, כמו שחקנים אחרים במועדון, לא קיבל את שכרו, ובקיץ האחרון אנשי הקבוצה הגיעו עמו על הסדר תשלומים. ביטון קיבל לידיו מספר צ'קים על סך כ-100 אלף שקל.

ביטון סיפר אתמול בקבוצה כי בעקבות שיפוץ של הבית, הוא צריך היה כסף ולכן לקח הלוואה מהבנק על 100 אלף שקל כנגד הצ'קים שקיבל מהפועל תל אביב. כמובן שלצ'קים אין פירעון. אתמול סיפר ביטון להנהלת הפועל תל אביב כי הוא אובד עצות ולא יודע מה לעשות עם החוב שנפער לו בעקבות אי כיבוד ההמחאות. השחקן אמור להיפגש עם אנשי הפועל תל אביב כדי שיעזרו לו להגיע לפתרון כספי.

חוץ מביטון ישנם עוד מקרים בהפועל תל אביב של שחקנים ואנשי צוות במועדון שנקלעו לקשיים כספיים בתקופה האחרונה, שכרגע מחפשים פתרונות כדי לכסות על הפערים בעקבות הלנת השכר והקפאת ההליכים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors

גם רמון וטביב יסתבכו?

מעבר לזה: מלבד לאמיר כבירי שמחויב בערבויות אישיות, האם גם חיים רמון ואלי טביב בסכנה של הוצאה לפועל? כנגד רמון יש פסק דין מהעונה שעברה, על פיו הוא אמור להעביר 2.4 מיליון שקל למועדון כחלק מהליך הבוררות מול אלי טביב.

גם לטביב עצמו יש חוב למועדון, והפועל תל אביב מחזיקה בפסק דין המחייב את הבעלים של בית"ר להעביר 1.4 מיליון שקל לקופת המועדון על ערבויות שלקח מהבקרה, על אף שלא היה זה שהפקיד אותן. הדברים נמצאים כרגע בבדיקה אצל הנאמן עו"ד שאול קוטלר. ייתכן כי גם פסקי דין אלה, אם לא ישולמו, ייגררו להוצאה לפועל וייגבו שם.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully