וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

באווירת פלייאוף: 23:30 לניו אינגלנד על בולטימור

13.12.2016 / 8:23

המאנדיי נייט סיפק מפגש נפלא, כאשר הרייבנס ניצלו שתי טעויות רצופות של הפטריוטס בהחזרת פאנטים כדי לחזור תוך דקה ממינוס 20, אבל נכנעו לטאצ'דאון של 79 יארד שמסר טום בריידי לכריס הוגאן. 406 יארד עם שלושה טאצ'דאונים לבריידי

טום בריידי כריס הוגאן ניו אינגלנד פטריוטס. Steven Senne, AP
בריידי והוגאן חוגגים את הטאצ'דאון המכריע/AP, Steven Senne

ניו אינגלנד (2:11) - בולטימור (6:7) 23:30

המחזור ה-14 ננעל בפוקסבורו עם משחק גדול, באווירת פלייאוף, אשר בסיומו יצאה ניו אינגלנד עם יתרון משחק במאבק על המקום הראשון ב-AFC, בעוד הרייבנס מוצאים את עצמם בפיגור משחק מפיטסבורג בקרב בין השתיים על ה-AFC צפון.

המארחים היו בשליטה מוחלטת במשחק שניים וחצי רבעים. זה התחיל עם סייפטי מהיר ונמשך עם טאצ'דאונים בריצה של לגארט בלאנט ובתפיסה של מלקולם מיצ'ל, אחרי שטום בריידי השלים מסירה של 61 יארד לג'יימס ווייט. הרייבנס, שראו את העונה המושלמת של הבועט שלהם ג'סטין טאקר נגמרת ברבע הראשון, כאשר הבעיטה שלו נחסמה באמנות על ידי שיי מקליין, שזינק מעל הדבוקה, הצליחו רק לצמק מעט (גם בזכות חטיפה באנדזון) וניו אינגלנד ירדה להפסקה ביתרון 3:16 מבטיח.

היתרון הזה הפך למבטיח עוד יותר כאשר כדור יפה של בריידי ל-19 יארד מצא את מרטלוס בנט באנדזון וקבע 20 הפרש, אבל אז, משום מקום, העורבים חזרו. תוך בקושי שתי דקות, ניו אינגלנד פישלה פעמיים ברציפות ופימבלה פאנטים שנשלחו לעברה, מה שסידר לג'ו פלאקו מגרש קצר. הקוורטרבק של הרייבנס לא היה צריך יותר מזה ומסר פעמיים לאנדזון. שער שדה נוסף של טאקר, 6:35, קבע לפתע 20:23 בלבד. הפאטס קיבלו את הכדור ובמהלך הראשון, בריידי מצא את כריס הוגאן ל-79 יארד וטאצ'דאון, שסגר עניין ולמרות שטאקר עוד לצמק, ניו אינגלנד שמרה על הכדור האחרון עד לסיום.

בריידי היה ענק, עם 406 יארד, שלושה טאצ'דאונים ואיבוד. הוגאן תפס ל-129 יארד וטאצ'דאון, בלאנט רץ ל-72 וטאצ'דאון משלו. בבולטימור, 324 יארד עם צמד טאצ'ים ואיבוד לפלאקו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully