וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ף פישר פוטר מלוס אנג'לס ראמס

12.12.2016 / 21:59

אחרי כמעט חמש עונות במועדון, הראמס הודיעו על פרידה מהמאמן שלא הצליח להשיג מאזן חיובי או להגיע עם הקבוצה לפלייאוף. ריאן טניהיל סובל רק מנקע ברצועה ולא מקרע

ג'ף פישר מאמן לוס אנג'לס ראמס. AP
סוף הדרך. פישר/AP

יממה אחרי התבוסה הכואבת 42:14 בבית מול אטלנטה ושלושה ימים לפני שהיא מתארחת אצל סיאטל במשחק שיוציא לדרך את המחזור ה-15 ב-NFL, הודיעה הערב (שני) לוס אנג'לס ראמס על פיטוריו של המאמן ג'ף פישר.

הקבוצה, שעברה בפגרה מסנט לואיס לעיר המלאכים, פתחה את העונה בצורה חיובית והחזיקה במאזן 1:3, אולם מאז הפסידה שמונה מתשעת משחקיה האחרונים, כולל כמה תבוסות מביכות במיוחד ומשחקים בהם ההתקפה לא תפקדה. פישר ניסה לשנות את המצב והחליף את הקוורטרבק קייס קינום בבחירה מספר 1 בדראפט האחרון, ג'ארד גוף, אבל גם זה לא ממש עזר.

פישר הגיע לראמס לפני עונת 2012, אחרי למעלה מעשור בטנסי. הוא מסיים את דרכו בקבוצה במאזן של 31 ניצחונות, 45 הפסדים ותיקו וללא אף עונה עם מאזן חיובי או העפלה לפלייאוף. רק לפני שבועיים לוס אנג'לס סיכמה עם פישר על הארכת החוזה שלו לשנתיים נוספות, אולם גם אז הבהירו במועדון כי המאמן יישפט לפי התוצאות.

* חדשות טובות למיאמי, שגילתה כי הקוורטרבק שלה, ריאן טניהיל, שנפצע בניצחון אמש על אריזונה בברכו, סובל רק מנקע ברצועה ולא מקרע, מה שאומר שהוא עשוי לשוב לשחק העונה.

* הקוורטרבק של מכללת נוטרדאם, דשון קייזר, הודיע כי הוא ייצא לדראפט הקרוב. על פי ההערכות, קיזר צפוי להיבחר במקום גבוה.

* מת'יו סטאפורד, שנפצע בניצחון על שיקגו אתמול בידו, אמור להיות כשיר למשחק החשוב של דטרויט במחזור הקרוב מול הג'איינטס.

* התופס של אריזונה, מייקל פלויד, נעצר לפנות בוקר על נהיגה תחת השפעת חומרים אסורים וחוסר ציות לשוטר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully