וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תור כריסטיאן קרלסן: "ידענו שיהיו קשיים בדרך. בינואר יהיו שינויים"

12.12.2016 / 9:00

המנהל המקצועי של מכבי חיפה מדבר: "לא מרוצים מהתוצאות האחרונות. ייקח זמן עד שהפילוסופיה של רנה תחדור לשחקנים". אחרי שביקש הבהרות והודח מהסגל, חיפה תשחרר את מוגרבי אם לא יקבל דקות בקרוב

יוסי ציפקיס

במכבי חיפה מאוכזבים מהתוצאות האחרונות. אחרי הביקורת על המאמן וחלק השחקנים, למנהל המקצועי טור כריסטיאן קרלסן היה מה לומר על התוצאות האחרונות. "אנחנו כמובן לא מרוצים מההופעות והתוצאות האחרונות, אבל לא מאבדים פרספקטיבה. המועדון והקבוצה עדיין באמצע שינוי גדול, שינוי של מקצועיות ותרבות הכדורגל בקרב השחקנים", אמר קרלסן. "אנחנו עדיין לא בנקודה שבה אנו רוצים לשלוט בכל משחק. אחרי תקופה טובה בחודשים אוקטובר ונובמבר, חודשים בהם נבחנו והוכחנו את עצמנו, בשבועיים האחרונים לא הגענו לרמות שציפינו".

קרלסן המשיך ואמר: "אנחנו ממשיכים לשמור בדבקות על עקרונותינו. זה לוקח זמן עד שהפילוסופיה של המאמן תחדור לשחקנים, אבל נגיע לשם. כרגע, הצוות המקצועי וכולנו לומדים את חומר השחקנים היטב וגם מה היכולות של הקבוצה. לקראת ינואר נערוך שינויים. חשוב שהשחקנים שנמצאים יתאימו באופיים למכבי חיפה. ידענו שיהיו קשיים בדרך ובינואר יש הזדמנות לתקן. אנחנו בטוחים ביכולת להביא את הקבוצה למקום ויכולת טובים יותר".

טור כריסטיאן קרלסן, מנהל ספורטיבי מכבי חיפה. ג'יני
"חשוב שהשחקנים שנמצאים יתאימו באופיים למכבי חיפה". קרלסן/ג'יני

כפי שפורסם בוואלה! ספורט, פיראס מוגרבי נפגש עם טור כריסטיאן קרלסן וגוסטבו בוקולי וביקש הבהרות. לשחקן, שדרש לברר האם בכוונת המועדון לממש את האופציה עליו, הובהר בימים האחרונים כי אם לא ישחק בתקופה הקרובה הוא ישוחרר, אך כרגע אין החלטה סופית בעניין. כזכור, לאחרונה פרסמנו כי מכבי פתח תקוה התעניינה בשירותיו, אך גם הפועל חיפה, קריית שמונה ובני יהודה הביעו עניין בשחקן. ניקיטה רוקאביציה סובל מכאבים בכתף. ההערכה היא שהוא כשיר למשחק מול הפועל תל אביב.

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully