וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפואה: "אתם נאיביים", לוזון: "פעם שניה שזה קורה לכם"

12.12.2016 / 7:09

הלם במכבי פתח תקוה אחרי השוויון בתוספת הזמן. המאמן דרש שני שחקני כנף. במועדון אישרו: מוגרבי מועמד, עוז פרץ וננאד אדאמוביץ' בדרך החוצה

יוסי מזרחי המנהל המקצועי של מ.ס. אשדוד עם אבי לוזון. לירון מולדובן
"לא ראיתי דבר כזה". אבי לוזון אתמול/לירון מולדובן

אכזבה גדולה נרשמה בסיום המשחק של מכבי פתח תקוה באשדוד. שחקני הקבוצה הסתגרו בחדר ההלבשה ושמעו ביקורת מהמאמן שלהם וגם מאבי לוזון. "אתם חבורה של נאיביים", אמר רפואה שחקנים ויצא מהחדר. אבי לוזון שנכנס לשם מיד אחריו נראה מאוכזב מאוד. "לא ראיתי דבר כזה", אמר לוזון. "אני לא מבין למה למהר. זאת כבר פעם שניה שזה קורה לכם", תוך שהוא מכוון לשוויון שספגה הקבוצה בתוספת הזמן ממכבי חיפה.

למשחק אתמול יש השלכות לגבי החלטות שיתקבלו בינואר. לאחרונה פורסם בוואלה ספורט כי במועדון רוצים את עדן בן בסט או פיראס מוגרבי, כשעוז פרץ וננאד אדאמוביץ' בדרך החוצה. פרץ שפתח במשחק מול לא נכלל בסגל אתמול. קובי רפואה ביקש מההנהלה להתחזק בשני שחקני כנף בכירים ונראה כי יקבל אישור לכך.

גידי קאניוק שחקן מכבי פתח תקוה. לירון מולדובן
שוב זכה למחמאות. קאניוק/לירון מולדובן

נקודת האור מהמשחק הייתה היכולת של השחקנים. "קובי הפך אותנו לקבוצה שמסוגלת לנצח כל יריבה בליגה. הרבה קבוצות חוששות מאיתנו. אנחנו עומדים טוב על המגרש, חסרים לנו עוד שחקנים בקו השני כדי להפוך לקבוצה מוחצת יותר", אמרו בקבוצה. גידי קאניוק שוב זכה למחמאות על יכולתו וממשיך להיות מחוזר על ידי הקבוצות הגדולות. על השער הראשון אמרו אתמול בקבוצה: "זה מראה כמה אופי וקור רוח יש לשחקן הזה. גידי מקבל כאן ביטחון, הקבוצה הזאת היא כמו חממה בשבילו".

המנהל המקצועי וחלוץ העבר עומר גולן לקח אתמול חלק באימון נבחרת הוותיקים. "הוא אמור להיות בכושר הטוב ביותר בנבחרת", אמר גורם במועדון והוסיף בציניות: "אם הוא ירשים, אולי נחדש את כרטיס השחקן שלו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully