וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אברהם פאס לא שוכח את "הרגע הקשה בקריירה שלי. רציתי למות"

12.12.2016 / 8:10

בלם סכנין כבש שבועיים ברציפות. בספרד נזכרו בפנדל שהחמיץ לפני שמונה שנים וחצי, ושגרם לירידת ליגה של הקבוצה בה גדל: "ההחמצה הזו הכתימה את הקריירה שלי, זה מה שזוכרים לי"

ברני ארדוב

ב-15 ביוני קאדיס התארחה אצל הרקולס אליקנטה כשחרב הירידה מונחת על צווארה. התוצאה הייתה 1:1 כשעמוק בתוך תוספת הזמן נפסק פנדל לזכות הצהובים. ניצחון היה משאיר את קאדיס בליגה, תיקו לא היה מספיק.

אברהם פאס הניח את הכדור על הנקודה הלבנה. הלחץ על הכתפיים שלו, אבל מהו כבר עוד פנדל בשבילו? הבלם האנדלוסי כבש בשבע השנים האחרונות תשעה פנדלים, שניים מהם באותה עונה. אבל הפעם הביצוע לא היה טוב. הבעיטה השטוחה שלו פגשה את הקורה, פגעה בשוער ויצאה לקרן.

השופט אפילו לא חידש את המשחק אחרי הפנדל - הוא שרק לסיום וקאדיס ירדה. רחוק מאוד משם, בסן סבסטיאן, שחקני קורדובה המתינו לחדשות אחרי שהם נפרדו ב-1:1 מריאל סוסיאדד כמה דקות לפני כן. הם עודכנו בזמן אמת אודות ההחמצה של פאס ועל שריקת הסיום וחגגו הישארות. אם הבלם היה כובש מהנקודה הלבנה, הם היו נושרים לליגה השלישית.

אברהם פאס שחקן בני סכנין בועט פנדל. ברני ארדוב
פאס כובש נגד רעננה/ברני ארדוב

השבוע היה מי ששמע בספרד על הפנדל המוצלח והמאוחר של פאס במדי בני סכנין נגד הפועל רעננה ונזכר. השער שהוא כבש נגד הפועל תל אביב - השער ה-44 בקריירה הארוכה שלו - כבר הצריך שיחת טלפון.

פאס נולד בעיר קאדיס, גדל בקבוצת הכדורגל המקומית ושיחק במדיה 10 שנים ארוכות. "רציתי למות. כשניגשתי לבעוט את הפנדל, הייתי בטוח שאני משאיר את הקבוצה בליגה", הוא סיפר אתמול (ראשון) ל"דיאריו קורדובה", "האמת היא שלעולם לא אשכח את זה. זה הרגע הכי כואב בקריירה שלי. לפעמים אני נזכר בזה וזה עדיין מפריע לי".

הספרדי בן ה-37 הוסיף: "זו הייתה דרך אכזרית לסיים את העונה, ההישארות הייתה בידיים שלנו. ההחמצה הזו הכתימה את הקריירה שלי, הרבה אוהדים זוכרים לי אותה ולא את הפנדלים שכבשתי".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully