וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני סכנין מעוניינת בעלא אבו סלאח, צפוי להשתחרר משבאב אל חליל

11.12.2016 / 10:50

הבלם שגדל בקבוצת הנוער של המועדון ועזב בקיץ לליגה הפלסטינית, ייפגש עם ראשי קבוצתו הנוכחית כדי לחזור לליגת העל. גם שמותיהם של אבו עביד וחבשי ממכבי חיפה, עלו כאפשרות לחיזוק

עלא אבו סלאח, בני סכנין. יוסי ציפקיס
חוזר הביתה? אבו סלאח/יוסי ציפקיס

בלם בני סכנין לשעבר, עלא אבו סלאח, צפוי להפגש בסוף השבוע עם ראשי קבוצתו הנוכחית, שבאב אל חליל, ולבקש מהם שחרור כדי לחזור לקבוצתו הקודמת. אבו סלאח קיבל פנייה מגורמים המקורבים לסכנין, והבין שהם מאוד מעוניינים שיחזור לקדנציה נוספת במועדון. השחקן מחכה ליום שבת הקרוב, בו יסתיים הסיבוב בליגה הפלסטינית, כדי לשוחח עם ראשי הקבוצה מחברון. בשבאב אל חליל הודיעו שלא ידונו בשחרורים עד סוף הסיבוב, וזו הסיבה שעד כה אבו סלאח לא קיבל את השחרור. מלבד אבו סלאח, גם שמותיהם של איאד אבו עביד ועאיד חבשי, שחקני מכבי חיפה, עלו כאפשרות לחיזוק בחלון ההעברות הקרוב.

במקביל, בקבוצה היו די מרוצים מהתיקו אמש (שבת) מול הפועל תל אביב ובכלל מהסיבוב הראשון, אותו הקבוצה תסיים ככל הנראה במקום השביעי בליגה. "כל קבוצה אחרת שהייתה מגיעה למשחק הזה מול הפועל תל אביב הייתה מפסידה", אמר המגן עלי עוסמאן, "באנו ושחקנו טוב, במיוחד במחצית השנייה. יש לנו קבוצה טובה וחבל שספגנו את שער השוויון, אבל אנחנו לא חזירים".

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל תל אביב ובני סכנין נפרדו ב-1:1
ארגון האוהדים "אולטראס סכנין": "נמשיך להחרים את משחקי הקבוצה"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully