וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יובל נעים: "התחלנו לשחק כמו שקבוצת תחתית צריכה לשחק"

11.12.2016 / 10:10

בהפועל אשקלון מרגישים שהקבוצה חזרה להיאבק בליגת העל לאחר הניצחון החשוב על בני יהודה, 0:1. אבישי כהן מבית"ר ירושלים מועמד להצטרף בחודש ינואר, פדרו גלבאן בדרך החוצה

מאמן הפועל אשקלון יובל נעים. לירון מולדובן
"חייבים להתחזק". יובל נעים/לירון מולדובן

בהפועל אשקלון הרגישו אתמול בפעם הראשונה לאחר תקופה ארוכה שהקבוצה חזרה לליגה. על אף תוצאות התיקו שהשיגו לאחרונה נגד הפועל כפר סבא ומכבי תל אביב, מאמן הקבוצה, יובל נעים, חזר ואמר שללא נצחונות, אין לקבוצה סיכוי לשרוד בליגת העל. עד אתמול (שבת) הניצחון האחרון של אשקלון היה במחזור הראשון נגד הפועל חיפה, אותה תפגוש בפתיחת הסיבוב השני במחזור הבא.

אמש, נעים אמר בסיום: "מה שקורה הוא שהתחלנו לשחק כמו קבוצת תחתית. יש לנו בעיות, חסרים לנו שחקנים ואנחנו חייבים להתחזק, אבל אלה שנמצאים יודעים מה צריך לעשות כדי להתמודד. זה היה משחק מאוד חשוב ששם אותנו בשורה אחת עם קבוצות התחתית, אבל נצטרך לנצח יותר משחקים".

בנוגע לסגל השחקנים, לאסינה דאו שכבש את שער הניצחון מגלה יכולת טובה עד כה עם שלושה שערי ליגה, אך נראה כי פדרו גלבאן יסיים דרכו בינואר. הרצון בבני יהודה לראות את הקשר חוזר למועדון, יחד עם העובדה כי נעים מעוניין בכמה שיותר שחקנים שעובדים על המגרש, עשוי להביא לשחרור גלבאן מהקבוצה. גם תומר סוויסה שוחרר מהקבוצה בשבוע שעבר. שחקן בית"ר ירושלים, אבישי כהן, שמתפקד כקשר/חלוץ, מועמד להצטרף.

עוד בנושא:

ליגת העל: הפועל אשקלון ניצחה את בני יהודה 0:1
האוהדים קיללו, בני יהודה תעשה מאמצים להחתים מאמן עוד השבוע

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully