וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשטן: "יש לנו סגל עמוק ואני מתכוון לקצור את הפירות מכולם"

10.12.2016 / 20:07

מאמן עירוני קרית שמונה היה מרוצה משערו של דוידוב מיד אחרי שנכנס: "חבל שבסוף זה לא היה שער ניצחון". שרון מימר על הקריאות של הקהל: "התרגלתי, מקבל את זה באהבה", יצחק: "אני שמח"

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. אדריאן הרבשטיין
"כולם חוששים למעמדם". קשטן/אדריאן הרבשטיין

עירוני קרית שמונה כבר חשבה הערב (שבת) שהיא משיגה ניצחון שלישי ברציפות, אך בסופו של דבר חניכיו של תומר קשטן ספגו שער מאוחר מרגלו של רן יצחק וסיימו ב-2:2 מול הפועל כפר סבא. כל ארבעת הכובשים במשחק רשמו את שערי הבכורה שלהם העונה בליגת העל.

"במחצית השנייה היינו יותר דומיננטים אבל לא מספיק יעילים בחלק הקדמי", אמר בסיום תומר קשטן, "מאוד מאכזב לספוג פעמים מספר דקות אחרי שערי יתרון, חבל על אובדן הנקודות, אבל כפר סבא הייתה מסוכנת וטובה יותר במחצית הראשונה כך שאי אפשר להיות מאוכזבים מהתוצאה. שמח בשביל עידו שנכנס וכבש בנגיעה השנייה שלו בכדור, חבל שבסוף זה לא היה שער ניצחון, יש לנו סגל עמוק ואני מתכוון לקצור את הפירות מכולם. חוץ מברק בכר כל המאמנים בליגה חוששים למעמדם, לאף אחד אין גרנטי בשום שלב בעונה".

שרון מימר: "שני דברים שמנחמים אותי זה שחזרנו פעמיים מפיגור והכנסנו שני שערים. התיקו לא מנחם אותי, שיחקנו טוב אבל לצערי זה לא הספיק לניצחון. התרגלתי לקריאות מהקהל, הוא רוצה לקלל ולהגיד את דברו, אני מקבל את זה באהבה וממשיך לעבוד. מאוויס צעיר ואמוציונלי וזה הקסם שלו, לפעמים הוא טיפה עובר את הגבול. זה בסדר, אנחנו בכדורגל לא בתיאטרון בובות".

רן יצחק, שהציל נקודה עבור הירוקים: "מאוגוסט חיכיתי להבקיע. אני שמח, שמח בשביל הקבוצה ובאופן אישי שהבקעתי סוף סוף. אני מצפה מעצמי להרבה יותר ואני עם הפנים קדימה. אני תמיד מחכה להזדמנות שלי וכשיתנו לי אני אתן את המאה אחוז. אני חושב שאפשר להשיג עוד נקודות ושאנחנו שווים יותר מהמיקום שלנו בטבלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully