וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דל בוסקה: "הכל בסדר אצלנו". ונגר: "לא בצורה כזו רציתי לעלות"

31.10.2002 / 11:25

המאמן הספרדי ממשיך להפגין שלווה לאחר שרשרת הכשלונות ועל רונאלדו אומר: "סבלנות". מנג'ר ליברפול לאחר ההפסד לולנסיה: "אני מתנחם בכך שלפחות הפסדנו לקבוצה גדולה"

מנג'ר ארסנל, ארסן ונגר, היה מאוכזב מאד מההפסד השני של קבוצתו בליגת האלופות, זאת למרות שארסנל כבר הבטיחה את עלייתה. "יש לי טענות כלפי השופט על החלטות שגויות שגרמו לתוצאת המשחק אבל בלי קשר אני מרגיש רע מאד מהדרך בה אנו מעפילים לסיבוב הבא. אני חושב ששיחקנו רע ועובדה שההגנה של דורדמונטד היתה צריכה לעבוד מאד קשה".

מנגד, מאמן דורטמונד מתיאס זאמר, היה מאושר לא רק מהנצחון החשוב אלא גם מהעפלה לראשות הבית על חשבונה של ארסנל. "חשוב לנו לשמור על המקום הראשון שיתן לנו מקדמה לקראת הגרלת הסיבוב הבא. יש לנו קבוצה אמנם צעירה אבל מאד שאפתנית וכל הכבוד לבחורים על הנצחון".

מנג'ר ליברפול, ז'ראר הוייה, לאחר ההפסד הביתי 1:0 לולנסיה, לא חיפש תירוצים והודה: "הנצחון מגיע לולנסיה והיא הקבוצה הטובה ביותר בבית. אני מתנחם בכך שלפחות הפסדנו לקבוצה גדולה. ברגע שהם הובילו, ידעתי שהיה קשה מאד להשוות מולם. נותר לנו המשחק בחוץ מול באזל שיהיה מבחינתינו משחק לא קל בכלל".

התוצאה של הערב היתה שייכת לרומא שניצחה את אלופת אירופה ריאל מדריד בברנבאו 0:1. אבל מה שהיה נראה כמיני משבר, שהופך להיות משבר לכל דבר, לא ממש מדאיג את מאמנה ויסנטה דל בוסקה: "הכל בסדר, אני לא מודאג ואין שום משבר. הכל זה עניין של חוסר מזל וחיבור בין השחקנים שעוד צריך לעבוד עליו אבל אני רחוק מלהיות מודאג בקשר לעתיד העונה. רומא פשוט היתה חייבת את הנקודות ולכן היא היתה נחושה יותר". על רונאלדו שלא ממש פוגע אומר דל וסקה: "לרונאלדו אין בעיה של כושר וגם לא של הסתגלות. כל מה שצריך זה רק סבלנות".

בצד המנצח, פאביו קאפלו, מאמן רומא היה נראה רגוע לאחר שגם קבוצתו כמעט הבטיחה את העפלתה לשלב הבא. "ריאל ניצחה אותנו בסיבוב הראשון כי היא היתה טובה יותר מכל בחינה אבל מאז הפקנו הרבה לקחים, השתפרנו מבחינה פיזית ומנטלית והוכחנו שאנחנו לא נופלים מהם", אמר המאמן האיטלקי. הנצחון של רומא, אגב, היה נצחון היסטורי. מאז 1967 לא הצליחה קבוצה איטלקית כלשהי לנצח בסנטיאגו ברנבאו. "אבל", הוסיף קאפלו, "אנחנו חייבים להשלים את המשימה מול א.א.ק בבית. למרות שתיקו יספיק לנו, נהיה חייבים ללכת על נצחון בכל מחיר כדי לא למצוא את עצמינו מובכים".

עוד קבוצה איטלקית שהיתה נראית מצויין אתמול, למרות שעדיין לא הבטיחה את עלייתה, היא אינטר לאחר הנצחון 0:3 על רוזנבורג. בסיום המשחק אמר מאמנה, הקטור קופר: "זו היתה אחת ההופעות הטובות ביותר שלנו העונה והתוצאות מדברות בפני עצמן הן בליגה, שם אנחנו מובילים את הטבלה, והן במשחק הערב. אסור יהיה לנו למעוד מול איאקס ואין לי ספק שנעלה לשלב הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully