וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשי השבט: הצ'יפס ניצחו 13:21 את אוקלנד ועלו לפסגת ה-AFC מערב

9.12.2016 / 8:59

שלושה טאצ'דאונים תוך פחות מתשע דקות ברבע השני סידרו לקנזס סיטי ניצחון ענק במשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-14. טייריק היל כיכב, דרק קאר הפצוע באצבע סיים עם 17 מ-41

טייריק היל קנזס סיטי צ'יפס. Charlie Riedel, AP
פתח רע, המשיך נהדר. היל/AP, Charlie Riedel

קנזס סיטי (3:10) - אוקלנד (3:10) 13:21

המשחק שהוציא לדרך את המחזור ה-14 הבטיח וגם קיים, עם דרמה גדולה אשר בסיומה הצ'יפס הוכיחו שהם מועמדים ראויים להגיע לסופרבול העונה כאשר השלימו סוויפ עונתי על הריידרס, שלא רק איבדו ליריבה את המקום הראשון ב-AFC מערב, אלא גם צנחו מהמקום הראשון בחטיבה כולה כל הדרך לחמישי.

זה דווקא התחיל טוב עבור האורחים מקליפורניה, כאשר איבוד כדור בפאנט מצד הצ'יפס בפתיחה הוביל לשער שדה מהיר ואחריו, קנזס סיטי גם לא הצליחה להמיר דאון רביעי. אלא שבליץ בן שמונה דקות וחצי מצד המארחים ברבע השני שינה את המשחק. תחילה תפס טייריק היל בצורה נאה מסירה מצוינת של אלכס סמית' ל-36 יארד וקבע 3:7, לאחר מכן הוביל סמית' דרייב טוב שהסתיים בגיחה קצרה לאנדזון מצד צ'רקנדריק ווסט ולקינוח, היל שוב היה הגיבור עם החזרת פאנט ל-78 יארד בדרך ל-3:21, בעוד טראוויס קלסי מסתלבט על הריקוד המפורסם של הפאנטר היריב, מרקט קינג.

בשניות הסיום של המחצית הראשונה הצליחו הריידרס לקזז מעט את הנזק עם ריצה ליארד בודד מצד לטאביוס מארי, שהוריד למינוס 11 ודקה בתוך המחצית השנייה, סמית' איבד כדור ואוקלנד צימקה בשער שדה. עוד דקה עברה וקאליל מק הגדול רשם סטריפ-סאק, אך הפעם האורחים חירבשו את בעיטת השדה ורשמו איבוד משלהם. בדרייב האחרון שלה במשחק, אוקלנד הגיעה לרדזון, אבל בארבעה ניסיונות לא מצאה את הטאצ'דאון שיכול היה להוביל אותה לשוויון והצ'יפס הצליחו להשיג דאון ראשון ולסגור עניין.

סמית' סיים את המשחק עם 264 יארד, טאצ'דאון, איבוד ופאמבל. קלסי תפס ל-101 יארד. דרק קאר, שלא ממש הצליח למסור טוב בגלל הפציעה בזרת, היה מחריד עם 17 מ-41 ל-117 יארד ובלי טאצ'דאונים. מארי רץ ל-103 יארד וטאצ'דאון, אך כאמור, זה לא הספיק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully