וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סימונה פיאנג'יאני: "רק קבוצות חזקות מנטלית יכולות להמשיך ולהתקדם"

8.12.2016 / 8:48

מאמן הפועל ירושלים לא אהב את הגישה מול לוקומוטיב קובאן ביורוקאפ: "אנחנו צריכים להראות שאנחנו יכולים להמשיך קדימה", ג'רלס הסביר: "יצאנו מהקצב שלנו, חייבים להיות אגרסיביים"

התקציר באדיבות ערוץ 20

בווידאו: הפועל ירושלים נכנעת לקובאן

אכזבה נרשמה אמש (רביעי) בהפועל ירושלים אחרי ההפסד 88:68 ללוקומוטיב קובאן במסגרת המחזור התשיעי של שלב הבתים ביורוקאפ. הקבוצה מהבירה ספגה את ההפסד השלישי שלה באירופה ופספסה הזדמנות לסיים במקום הראשון בעקבות הניצחון של ולנסיה מול אולימפיה לובליאנה. לירושלים עדיין נותר סיכוי לסיים במקום השני כאשר במחזור הבא היא תארח את אולם.

עוד בנושא:

יורוקאפ: הפועל ירושלים הפסידה ללוקומוטיב קובאן 88:68

מאמן הפועל ירושלים סימונה פיאנג'יאני. ברני ארדוב
מאוכזב. פיאנג'יאני/ברני ארדוב

האווירה בקבוצה הייתה עגומה בעיקר בשל האכזבה הגדולה מהיכולת הרעועה של השחקנים, להם הובהר כי הם חייבים להעלות את רמת האגרסיביות במחזור הקרוב מול הקבוצה הגרמנית, "אחרת אנחנו פשוט נכנסים לבור", הסבירו.

המאמן סימונה פיאנג'יאני סיכם: "ידענו לפני המשחק שקובאן היא קבוצה טובה ושונה מהקבוצה שפגשנו בבית שלנו. שיחקנו באינטנסיביות ואנרגיה שונה מבדרך כלל וזה הכניס אותנו לצרה. התחלנו את המשחק בצורה רעה וקשה כך להתאושש במהלך משחק. קובאן טובה ולא קל להתמודד מולה, גם אולם היא קבוצה מאוד אגריסיבית. אני לא אוהב שאנחנו נותנים סלים קלים ושהריכוז שלנו נעצר דרך משחק וזה בעייתי. אחנו חייבים לשנות את זה כי רק קבוצות שחזקות מנטלית יכולות להמשיך ולהתקדם. אנחנו צריכים להראות שאנחנו יכולים להמשיך קדימה".

קרטיס ג'רלס הוסיף : "יצאנו מהקצב שלנו בלא מעט דקות ברבע השני, במחצית השנייה הם עשו עבודה טובה ורצו. אנחנו חייבים להיות הרבה יותר קשוחים, גם בהגנה וגם בריבאונד. חשוב להיות הרבה יותר אגרסיביים לקראת המשחקים הבאים".

קרטיס ג'רלס הפועל ירושלים מול לוקומוטיב קובאן. לוקומוטיב קובאן, אתר רשמי
דורש אגרסיביות. ג'רלס/אתר רשמי, לוקומוטיב קובאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully