וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים תפנה לסילבן לנדסברג בסיום העונה

7.12.2016 / 16:25

לוואלה! ספורט נודע כי האדומים ינסו להביא את הגארד, שמחזיק בחוזה גם לעונה הבאה במכבי ת"א, אך מעוניין לזכות ליותר דקות משמעותיות. בירושלים מאמינים כי הניסיון של לנדסברג יעזור להם באירופה

one

סגנית האלופה הפועל ירושלים מתכוונת לפנות לשחקן היריבה ממכבי תל אביב, סילבן לנדסברג, בסיום העונה הנוכחית, כך נודע לוואלה! ספורט. בירושלים יציעו ללנדסברג חוזה עם שדרוג משמעותי לעומת החוזה הקיים שלו אצל הצהובים. שכרו של השחקן כרגע עומד על כ-400 אלף דולר לעונה. יש לציין כי ללנדסברג יש חוזה במכבי גם לעונה הבאה, עם אופצייה יציאה ל-NBA בלבד, אך האדומים ינסו לפתות אותו עם חוזה גבוה.

שחקן מכבי תל אביב סילבן לנדסברג. יוסי ציפקיס
בדרך לבירה? לנדסברג/יוסי ציפקיס

בבירה מנסים להמשיך במדיניות של החתמת השחקנים הישראלים הבולטים ולאחר שהביאו בעבר את ליאור אליהו, יותם הלפרין ובר טימור, הם סימנו את לנדסברג כמטרה הבאה. בקבוצה רוצים להתחזק על מנת להצליח יותר גם בזירה האירופית ומאמינים כי ניסיונו של לנדסברג יוכל לתרום בתחום הזה.

בסביבת לנדסברג מספרים כי הוא מעוניין לזכות בדקות משמעותיות ובמה נרחבת יותר ממה שהוא מקבל כרגע במכבי תל אביב. לפני שנתיים כבר התקיימו מגעים בין ירושלים לגארד, כאשר הוא החזיק בסעיף יציאה מחוזהו, אולם בסופו של דבר הצליחה מכבי תל אביב להשאירו.

בתוך כך, בירושלים יציעו לבר טימור חוזה ארוך טווח, כאשר בינתיים אין סיכום בין הצדדים, אולם בקבוצה משוכנעים כי טימור יישאר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully