וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה רוצה את שיימן. מעקב אחר שחקני הפועל תל אביב

7.12.2016 / 8:49

עוד לפני שמונה רשמית מאמן, במועדון הבהירו כי ינסו להתחזק בחלק ההגנתי בחלון ההעברות. שמות נוספים, ביניהם זגורי ותמוז, עלו. היום: כץ יפטר את כהן אם יקבל אישור מיועציו המשפטיים. קלינגר וגולן ממתינים

בעלי הפועל חיפה יואב כץ. אדריאן הרבשטיין
כבר חושב על חיזוק. כץ/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה עדיין לא הוציאו הודעה רשמית על הפסקת עבודתו של אלי כהן, אך נראה כי שם כבר מתכננים את היום שאחרי. במועדון עוקבים בדריכות אחר מצבה של הפועל תל אביב, שעשויה למכור חלק משחקניה במסגרת הליך הקפאת ההליכים, כשאחד השמות שעלה במועדון הוא זה של שמואל שיימן. כץ יפנה למגן השמאלי ששיחק בעבר בצד השני של הכביש, אם ישוחרר. להפועל חיפה יש שני מגנים שמאליים, חיים מגרלשווילי ומיקי יאזו. גם שמם של גל שיש, ישראל זגורי וטוטו תמוז, שנחשב לשחקן חופשי, עלה.

יואב כץ צפוי לפטר אחר הצהריים את אלי כהן, בכפוף לאישור שיקבל מהיועצים המשפטיים שלו. המאמן חולה ולכן הדבר מנע מכץ לפטרו כבר אתמול. השניים שוחחו בטלפון, כשכץ שאל את כהן האם הוא מעוניין להמשיך או לעזוב. כהן ענה שהוא מעוניין להמשיך בתפקיד, אך במועדון טוענים כי אינו חפץ בכך ומעוניין בתשלום הפיצויים – שתי משכורות. אתמול שוחח שוב דורון אוסידון עם ניר קלינגר וביקש ממנו להמתין להחלטה הסופית, שאמורה להתקבל היום. יואב כץ היה סגור על מינויו של דני גולן וחשב פעם נוספת על נושא קלינגר, בעיקר בגלל עלויות. קלינגר יגיע היום לאימון שעריים, ומאוחר יותר אמור להגיש רשמית את ההתפטרות.

החלוץ ז'רקו קוראץ', שלא עבר בבקרה, מתכוון לשוחח עם הצוות המקצועי החדש ולבקש מהם לחזור להתאמן. חוות הדעת הרפואית אינה מאשרת זאת ובמועדון מתלבטים אם לאפשר לו לחזור.

לאחר שיחה לילית: יואב כץ צפוי לפטר היום את אלי כהן

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
בדרך הבטוחה החוצה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully