וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אינדיאנפוליס דרסה את הג'טס, שוויון משולש ב-AFC דרום

6.12.2016 / 7:56

הקולטס חגגו עם 10:41 קליל במדולנדס, ארבעה טאצ'דאונים לאנדרו לאק, שלושה מהם הלכו לדוויין אלן. ארל תומאס סיים את העונה, כך גם פרסי הארווין. ג'סטין פורסט הצטרף לדנבר

דוויין אלן אינדיאנפוליס קולטס. Seth Wenig, AP
שלושה טאצ'דאונים לאלן/AP, Seth Wenig

ניו יורק ג'טס (9:3) - אינדיאנפוליס (6:6) 41:10

המחזור ה-13 ננעל הלילה (בין שני לשלישי) במדולנדס עם משחק חד צדדי לחלוטין, כאשר הקולטס משתווים בפסגת ה-AFC דרום לטנסי ויוסטון, עם מאזן חצוי, בדרך לסיומת מרתקת.

דוויין אלן תפס כבר ברבע הראשון לצמד טאצ'דאונים תוך פחות משלוש דקות והוסיף למאזנו תפיסה שלישית, 1:18 להפסקה, כדי לקבוע 3:24 מוחץ. דונטה מונקריף היה אחראי על הטאצ'דאון הרביעי של אנדרו לאק וגם רוברט טורבין מצא את האנדזון עם ריצה קצרה בתחילת הרבע הרביעי.

לאק סיים משחק נפלא עם 22 מ-28 ל-278 יארד, ארבעה טאצ'דאונים ואפס איבודים. טי וויי הילטון תפס ל-146 יארד ופרנק גור רץ ל-79 ועלה למקום השמיני אי פעם ביארדים, על חשבונו של טוני דורסט. מנגד, ריאן פיצפטריק סיפק 5 מ-12 ל-81 יארד ואיבוד לפני שנבעט לספסל לטובת ברייס פטי, שרשם 11 מ-25, 135 יארד, טאצ'דאון ושני איבודים. לא הרבה יותר טוב.

* כפי שסיאטל חששה, הרגל השבורה של ארל תומאס תסיים עבורו את עונת 2016. גם פרסי הארווין, התופס של בפאלו, נכנס לרשימת הפצועים והוא מחוץ לעונה הזו. עוד אחד שנכנס ל-IR הוא קפרי ביבס, הרץ האחורי של האלופה דנבר, שהרימה במקומו את ג'סטין פורסט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully