וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "זה היה המשחק החלש ביותר שלנו העונה"

5.12.2016 / 23:01

מאמן מכבי חיפה התייחס להפסד 2:0 לבית"ר ירושלים: "אנחנו עדיין לא ביכולת ששווה מקום שני בליגה כנראה. הדבר החיובי היחיד שאני יכול לקחת מהמשחק זה את הקהל שלנו". ורמוט וקינן נפצעו

מכבי חיפה ספגה הערב (שני) הפסד ליגה ביתי ראשון מאז ינואר. הירוקים נראו רע מאוד ונוצחו 2:0 על ידי בית"ר ירושלים במסגרת המחזור ה-12 של ליגת העל. אם ההפסד הכואב הזה לא מספיק, אז גם גילי ורמוט נפצע והוחלף כבר בשלהי המחצית הראשונה, גם דקל קינן חש ברע והוחלף במחצית. הבלם חש כאבים בברכו והתייעץ עם הצוות הרפואי, שהמליץ לו לרדת מהמגרש.

שחקני בית"ר חוגגים/יוסי ציפקיס

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין אמר בסיום: "היית מגדיר את המשחק כיום רע במשרד. לא נכנסנו טוב למשחק, לא נכנסנו לקצב. אני נותן אשראי לבית"ר ששיבשה לנו את תכנית המשחק, ניצלה את המצבים שלה. לפעמים יש את המשחקים האלה בכדורגל. אני חושב שהדבר החיובי היחיד הוא הקהל.

"אני חושב שזה המשחק החלש ביותר שלנו העונה. לא הגענו יהירים כי התאמנו טוב, ידענו שבית"ר מגיעה לכאן וידענו שהיא קבוצה טובה ותהיה אגרסיבית. אנחנו יודעים מה המצב של בית"ר, ראינו שהשחקנים שלה שיחקו בשביל המאמן. אנחנו עדיין קבוצה שגדלה ונבנית. זה היה יכול להיות נחמד אם היינו עולים היום למקום השני, אבל זה מראה שאנחנו עדיין לא שם. המיקום שלנו הוא שיקוף של המקום בו אנחנו נמצאים".

דקל קינן אמר בסיום: "זה לא היה יום טוב שלנו. לא שיחקנו טוב והגיע לבית"ר לנצח, עכשיו נסתכל למשחק הבא ביום שבת מול הפועל רעננה. ידענו שבית"ר היא יריב חזק ולא הגענו עם האף למעלה. גם בשבוע שעבר לא ניצחנו ולא היתה לנו סיבה להגיע זחוחים. בכל מקרה, אנחנו יודעים לקחת את המחמאות למקום חיובי ואת הביקורות לאן שצריך, נקווה שנשנתפר למשחק הבא. כמובן שרצינו לנצח ולעלות למקום השני, ומול הקהל שלנו זו היתה הבמה הכי טובה, אך לא הצלחנו ואין מה לעשות. העובדה שכל הכרטיסים נמכרו למשחק מראה שהקהל שלנו כן נאמן ומגיעה לו מילה טובה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully