וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגיל 39: פאבלו פריג'וני חוזר לעונה שמינית בבאסקוניה

5.12.2016 / 15:26

הרכז הארגנטינאי סיים את פרק ה-NBA המאוחר בקריירה שלו ומצטרף לקבוצה הבאסקית, שבה שיחק יותר מבכל תחנה אחרת. הוא יתאחד עם חבריו לשעבר מהניקס, אנדראה ברניאני ושיין לארקין

פאבלו פריג'יוני במדי טאו ויטוריה ב-2009. GettyImages
פריג'יוני במדי באסקוניה/GettyImages

פאבלו פריג'וני הפך מאז 2012 לשם הנרדף למונח "פריחה מאוחרת": בגיל 35, אחרי שנים ארוכות בצמרת הכדורסל הספרדי, הוא קיבל סוף סוף צ'אנס ראשון ב-NBA וחתם בניו יורק ניקס. היום (שני), בתום ארבע עונות וקצת בליגה הטובה בעולם, וכשהוא כבר בן 39, הרכז הארגנטינאי חוזר לאירופה - ולקבוצה שבה שיחק יותר מכל קבוצה אחרת: באסקוניה.

באסקוניה הכריזה היום על שובו של פריג'וני לקדנציה שלישית, והוא ירשום כעת את עונתו השמינית במועדון. בעבר הוא זכה איתה באליפות ספרד, בשלושה גביעי המלך ובארבעה תארי סופרקאפ, והגיע במדיה לגמר היורוליג שבו הפסידה ב-2005 למכבי תל אביב.

אחרי שלוש עונות בניקס, אחת ביוסטון ותקופה קצרה בלוס אנג'לס קליפרס נפרד הרכז מה-NBA עם ממוצעים של 3.5 נקודות ו-2.8 אסיסטים. הוא יתאחד מחדש עם שני שחקנים ששיתפו איתו פעולה במדיסקון סקוור גארדן - אנדראה ברניאני ושיין לארקין.

הבאסקים, שעומדים על מאזן 4:6 ביורוליג ו-4:7 בליגה הספרדית, יארחו בסוף השבוע את דרושפאקה של דיוויד בלאט. בעוד שלושה שבועו וחצי הם יפגשו באולמם את מכבי תל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully