וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: "השעיה, קנס והתנצלות הם הוכחה לכך שהשחקן הביע חרטה"

5.12.2016 / 8:48

הפועל חיפה תודיע רשמית על עונשו של רואש. כץ ישוחח עם אלי כהן ויציע לו פשרה בפרשת רואש שתוביל להישארותו, אחרת ימנה מאמן עד מחר. לצד הערכות שיעזוב, במועדון יש מי שחושש מכתם במקרה שיפוטר

בעלי הפועל חיפה יואב כץ עם דור מלול. אדריאן הרבשטיין
יום גורלי. יואב כץ/אדריאן הרבשטיין

בהפועל חיפה מתכוננים לקראת היום המכריע בנוגע לעתידו של אלי כהן. המאמן לא יגיע לאימון הבוקר בשל מחלה ואותו יעבירו מאיר בן מרגי וגל כהן. לאימון יגיע אושרי רואש שהושעה על ידי המאמן, זאת בהוראת יואב כץ שביקש ממנו להתנצל, לאחר שסירב לכך בוועדת המשמעת עד להחלטה של הבעלים. יש לציין כי לפני האימון מתכוונת הפועל חיפה להוציא הודעה רשמית ובה ההחלטה מוועדת המשמעת לגבי השחקן, שם צפויים במועדון להודיע כי בנוסף להשעיה, רואש ייקנס ויתנצל בפני המאמן.

"המעשה של רואש לא במקום. אבל אלי צריך להבין שהוא כבר ריצה את העונש. השעיה, קנס והתנצלות מספיקים כדי שהשחקן יביע חרטה על מעשיו". כץ ישוחח היום עם כהן ורק אז קיבל החלטה. כזכור, אתמול פרסמנו כי כהן קיבל אולטימטום מהמועדון לפיו השחקן ייענש ויחזור, אחרת כץ יפטר אותו.

לצד הערכות שאלי כהן יעזוב היום את המשרה, ישנם קולות במועדון שמזהירים מפני מהלך כזה, שבו שחקן שקילל מאמן הוביל להדחתו. מלבד ניר קלינגר ומנחם קורצקי, אליהם נעשתה פניה ראשונית, גם דני גולן ואריק בנאדו הוזכרו כמועמדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully