וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל רעננה: אחרי הירש, גם גבאי ואראל בדרך החוצה מהקבוצה

חיים סילבס מתכנן מיני מהפכה בסגל בינואר. הירש יעזוב ואם גבאי ואראל ימצאו קבוצות אחרות, רעננה תצרף שלושה שחקנים אחרים באותן עמדות. אכזבה אחרי ה-1:1 בסכנין: "כל כך חבל"

אלעד גבאי שחקן הפועל רעננה (ימין) מול הפועל באר שבע. ברני ארדוב
לא בתכניות. גבאי/ברני ארדוב

למרות הנקודה שהפועל רעננה השיגה אתמול בסכנין (ראשון, 1:1) קשה היה למצוא מישהו במועדון מהשרון שלא התאכזב בעקבות ספיגת שער שוויון בפנדל בתוספת הזמן.

"אם היינו קבוצה גדולה, סכנין בחיים לא הייתה מקבלת את השריקה הזו לפנדל. קל לשרוק נגדנו", תקפו ברעננה, למרות שהבינו שהשריקה לפנדל הייתה מוצדקת. "היינו טובים יותר", אמר אחד השחקנים. "כל כך חבל לאבד ניצחון בדקה כזו. היינו יכולים לפנטז שוב על פלייאוף עליון".

עוד בנושא:

בני סכנין והפועל רעננה נפרדו ב-1:1 דרמטי
בני יהודה פנתה לחיים סילבס, שסירב

גם העובדה שרעננה לא הפסידה שלושה ממשחקים ברציפות, לא מספקת את המאמן חיים סילבס והוא מתכנן שינוי משמעותי בינואר הקרוב. מלבד שחר הירש שאמור לעזוב, גם אלעד גבאי וגל אראל בדרך החוצה. גבאי לא מרוצה ממעמדו בקבוצה וברעננה אין כוונה לעמוד בדרכו אם הוא יבקש לעזוב. יתרה מכך, הוא עשוי גם לקבל הודעה מסילבס שעדיף לו לחפש קבוצה אחרת.

בשונה מגבאי, לאראל כבר נאמר לפני סגירת חלון העברות הקודם שעדיף שיחפש קבוצה אחרת והדברים נשארו זהים גם לגבי חלון העברות המתקרב ובא. אם השלושה יעזבו את רעננה וימצאו קבוצה שתקלוט אותם, סילבס ינסה להחתים שלושה שחקנים אחרים בתפקידים זהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully