וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוזון: "השחקנים הגיעו עם אנרגיות", עזרא: "גיא מטריף אותנו"

מאמן הפועל תל אביב היה מרוצה בסיום המשחק: "אנחנו מתאמנים כבר תקופה ארוכה עם סגל מאוד קצר, הקרדיט לשחקנים", כובש שער הניצחון: "רק תחילת הדרך". אסייג: "היינו שווים יותר"

שחקן הפועל תל אביב בן רייכרט, גיא לוזון. ברני ארדוב
"נעלה עוד ברמה". לוזון/ברני ארדוב

הפועל תל אביב השיגה הערב (ראשון) על חשבון בני יהודה ניצחון ראשון אחרי שישה משחקים עקרים בכל המסגרות, בזכות שער הבכורה העונה של חן עזרא. כנראה שהקבוצה של גיא לוזון חיכתה לפגוש את בני יהודה, שכן זה היה ניצחונה החמישי ברצף בדרבי הקטן מולם. הכתומים המשיכו את רצף משחקי הבית החלש שלהם, והם צברו בסך הכול חמש נקודות במגרשם הביתי מתחילת העונה, תוך שהם סופגים יותר מכל קבוצה אחרת.

מאמן הפועל תל אביב גיא לוזון אמר בסיום: "הגיע לנו לנצח גם לפני כן, נגד בית"ר ירושלים למשל. היום בטח שהגיע לנו, היינו דומיננטיים במחצית הראשונה ואז הצדיק כבש בפתיחת המחצית השנייה. אנחנו מתאמנים כבר תקופה ארוכה עם 13-14 שחקנים, עם סגל מאוד קצר, והשחקנים נותנים בכל אימון את המאה אחוז שלהם. כל הקרדיט להם. חשוב שנבוא עם אותן אנרגיות גם בשבת ונעלה עוד ברמה. השחקנים היו היום עם אחלה אנרגיות, נתנו הכול עד השנייה האחרונה ועשו את המקסימום שלהם".

עוד בנושא

ליגת העל: הפועל תל אביב גברה 0:1 על בני יהודה

יעקב אסייג מאמן בני יהודה. ברני ארדוב
"לא מפריע לי שמדברים עם מאמנים". אסייג/ברני ארדוב

"אני עובד קשה מאוד כדי לחזור לכושר", סיפר כובש השער חן עזרא, "אני שמח שיצא לי להבקיע והכי חשוב שעזרתי לקבוצה להשיג נקודות יקרות. זה ייתן לנו ביטחון, אבל זו רק תחילת הדרך. יש לנו משחק חשוב ביום שבת וצריך להמשיך לנצח. אנחנו ביחד, מאורגנים וזה הכי חשוב. אני מאמין שתהיה לנו עוד דרך טובה יחד. גיא מאמן מצוין, הוא מטריף אותנו ומכין אותנו בצורה נהדרת. הוא מתמודד עם דברים מאוד קשים וכולנו אוהבים אותו ומצדיעים לו".

מאמן בני יהודה יעקב אסייג: "חוסר ריכוז עלה לנו במשחק. חבל, מצער, היינו שווים יותר מהפסד היום. רצינו ללכת עם אותו קו כדי לשדר לשחקנים שיהיו מחויבים מאחורה, ידעתי שבדקה ה50-55 נעשה את השינויים הללו, אבל ספגנו שער לפני כן שטרף את כל הקלפים. המעמד שלי? זה לא מפריע לי, אני פה בשביל האגודה. מה שברק אברמוב רוצה, זה מה שאני רוצה. לא מפריע לי שמדברים עם מאמנים. אלון תורג'מן עוד יתרום הרבה לבני יהודה, לפעמים מחמיצים ולפעמים מכניסים. מה שהפסדנו היום, נשיג בשבוע הבא".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully