וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק בכר: "כיף לי לראות את השחקנים כך, זה לא מובן מאליו"

3.12.2016 / 22:37

מאמן הפועל באר שבע נשמע מרוצה אחרי ה-0:5 הגדול מול מ.ס. אשדוד, לקראת סאות'המפטון: "אנחנו מאמינים שהכול אפשרי". ראדי: "מרגיש בכושר נהדר". אוואט: "נראינו רע מאוד, אין תירוצים"

שחקני הפועל באר שבע חוגגים בסיום. לירון מולדובן
עוד ערב גדול של כדורגל בבאר שבע/לירון מולדובן

הפועל באר שבע ממשיכה להיראות נהדר. האלופה פתחה הערב (שבת) פער של עשר נקודות בפסגה, לפחות עד המשחק של מכבי חיפה מול בית"ר ירושלים ביום שני, אחרי 0:5 גדול מול מ.ס. אשדוד, במסגרת המחזור ה-12.

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. לירון מולדובן
יכול לחייך. ברק בכר/לירון מולדובן

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר אמר בסיום: "מעבר לתוצאה, לנקודות, מאוד כיף לראות את השחקנים נותנים 100% עד הסיום. זה לא מובן מאליו. לבוא כשכולם מגיעים ומסמנים את המשחקים כניצחונות בטוחים. ראינו נגד באר שבע שהיינו יכולים להפסיד אפילו. להמשיך לרצות ולהיראות ככה זה מרשים מאוד".

על העובדה שקבוצתו שוב החמיצה פנדל אמר המאמן: "כבשנו היום אחד משניים, זה 50%. אלה דברים שקשה לשלוט בהם. זה חלק מהמשחק ובכל הרמות מחמיצים פנדלים. אנחנו צריכים לחשוב מה עושים עם זה". על מה שקרה לפני הפנדל השני: "יש רשימה מסודרת, אבל לפעמים שחקנים מחליטים בינהם ובין עצמם. התפקיד שלי הוא לעשות סדר ולקבוע מי בועט". על סאות'המפטון: "אנחנו מאמינים שהכול אפשרי, אבל ברור שזה משחק קשה מאוד מול אחת הקבוצות הכי חזקות שאנחנו משחקים מולם. יהיה קשה, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו. נראה איך יתפתח המשחק, ברור שהם יפתחו בלחץ גדול. אנחנו נצטרך לכבוש. יש לנו מספיק כלים לכבוש בכל מגרש באירופה".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל באר שבע הביסה 0:5 את מ.ס. אשדוד

לכתבה המלאה
שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי. לירון מולדובן
שני שערים גדולים. ראדי/לירון מולדובן

מהראן ראדי, שכבש צמד, אמר: "אני מרגיש בכושר נהדר. אחרי כל העבודה הקשה שאני משקיע, אני שמח שאני קוטף את הפירות. חשובה לי ההצלחה של הקבוצה ואם נופל בחלקי לכבוש, אז אין שמח ממני. זה מרגש. זה שאנחנו מכתיבים את הקצב, משחקים טוב ומנצחים, זה מה שמספק אותי הכי הרבה.

"אני לא חושב שהיה קל, אבל אנחנו גרמנו לזה שיהיה משחק קל. אני חששתי מהמשחק הזה, במיוחד אחרי שדיברו על זה שמכבי תל אביב לא ניצחה וזה נתן לי הרגשה לא טובה. יש פה קבוצה של גברים, אנחנו מתעסקים רק בעצמנו וזה מה שחשוב". על סאות'המפטון: "מדובר בקבוצה מהליגה האנגלית, קבוצה ביתית מאוד, זה לא יהיה קל או פשוט, אבל כמו שהרגלנו את כולם, אנחנו מסתכלים בגובה העיניים על כל קבוצה. אני מקווה שנשמח אחרי המשחק הזה כמו ששמחנו אחרי אינטר פה בבית".

מאמני מ.ס. אשדוד יוסי מזרחי, רוני אוואט. לירון מולדובן
באר שבע היא לא הליגה שלהם. מזרחי ואוואט/לירון מולדובן

מאמן אשדוד רוני אוואט: "אני לא מתכוון לתרץ, ברור שנראינו רע. באר שבע קבוצה באמת מעל הליגה ובפער. יחד עם זאת, אני חושב שהיינו צריכים קצת להתאמץ יותר ולהראות יותר מחויבות. שוב, קיבלנו סטירת לחי לא פשוטה. אנחנו צריכים להתמודד עם זה, לחזק את השחקנים וכבר לחשוב על המשחק הבא.

"באר שבע היא קבוצה שקשה להתכונן אליה ברמה הטקטית. זו קבוצה שיש לה כל כך הרבה איכויות. אז כשאתה מצופף, וואקמה וראדי מרימים רגליים ובועטים מ-30 מטר. היא קבוצה הרבה יותר טובה מכל הליגה, בטח מאשדוד. רצינו, אבל אני חושב שהיינו צריכים להגיע בגישה אחרת וזה מאכזב אותי".

על העובדה שזה היה המשחק הראשון של מ.ס. אשדוד מאז כניסתו של ג'קי בן זקן לכלא, אמר אוואט: "הנוכחות של ג'קי משמעותית למועדון כמו שלנו, אבל לא נחפש תירוצים. השחקנים השתדלו, ניסו על המגרש. יכולנו לשנות עוד קצת את הגישה ואולי התוצאה לא הייתה שונה, אבל לפחות היינו מרגישים אחרת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully