וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פיצוץ בין יואב כץ לאלי כהן. הפועל חיפה גיששה אצל מאמנים אחרים

לאחר ההפסד 2:0 לקרית שמונה שוחח הבעלים עם המאמן וביקש להחזיר את רואש לסגל, אך זה סירב. גורמים במועדון גיששו אצל קורצקי, גם בנאדו וגולן הוזכרו. כהן: "זה מקום קשה מאוד"

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. אדריאן הרבשטיין
המצב קשה. אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

הפועל חיפה ספגה הערב (שבת) את ההפסד השביעי שלה העונה. האדומים נותרו בתשעה שחקנים לאחר הרחקות של רובי לבקוביץ' וברונו פיניירו ונוצחו 2:0 על ידי עירוני קרית שמונה, במסגרת המחזור ה-12 בליגת העל.

לאחר המשחק התקיימה שיחה קשה בין יואב כץ לאלי כהן. במועדון טוענים כי הבעלים ביקש מהמאמן להחזיר אל הסגל את אושרי רואש, שקילל אותו בנוכחות שחקנים, וזה סירב. כץ הבהיר למקורביו כי לא יעבור על כך בשתיקה בעוד ששחקנים אמרו: "אפשר להבין את אלי. זה צריך להיות או הוא או רואש". כזכור, כץ כבר החליט להחזיר את רואש לאימונים, אך כהן מסרב כרגע לבקשה. ככל הידוע, גורמים במועדון כבר גיששו אצל מספר מאמנים. ניסן יחזקאל ומנחם קורצקי הוזכרו כמועמדים, גם אריק בנאדו ודני גולן הוזכרו להגיע לקבוצה במקרה שכהן יעזוב.

מאמן עירוני קרית שמונה תומר קשטן. אדריאן הרבשטיין
יכול לחייך חיוך רחב. קשטן/אדריאן הרבשטיין

מאמן הפועל חיפה אלי כהן נראה מאוכזב מאוד בסיום ואמר: "במחצית הראשונה שלטנו והגענו לכמה מצבים. ספגנו שער ובמחצית השנייה לא איימנו על השער. ההרחקות גמרו את המשחק במחצית השנייה. אפשר להפסיד, אבל אני מאוכזב מאוד מהתפרקות כזו". על שני הכרטיסים האדומים שספגה קבוצתו, אמר כהן: "אי אפשר לשפוט שחקנים בלהט של משחק, אלה דברים שקורים, אבל אלה דברים שנצטרך לטפל בהם במסגרת המועדון".

על מצבו בהפועל חיפה הוסיף המאמן: "קשה מאוד בהפועל חיפה, זה מקום מאתגר מאוד, אולי המקום הקשה ביותר שעבדתי בו. אני מנסה להתנתק מכל הרעש ולעבוד קשה".

מאמן קרית שמונה תומר קשטן: "לנצח במשחק הבכורה שלי בליגת העל, זה דבר שיכול לתת הרבה ביטחון להמשך העונה. ידענו שהמשחק הזה מול קבוצה במומנטום חיובי, יהיה קשה. אנחנו שואפים לכיוון הפלייאוף העליון ואני מקווה שנעשה כמה צעדים לכיוון הזה. גם במשחקים שבני אימן היה שינוי חיובי ועשינו תוצאות טובות. אני שמח שהשחקנים וכל המערכת הצליחו להישאר מרוכזים בדברים החשובים, שזה מה שקורה על כר הדשא. מתחילת העונה אני מלווה את השחקנים בכל משחק ואני מכיר אותם היטב. היינו צריכים להניע את הגלגלים קדימה"

עוד באותו נושא

ליגת העל: עירוני קרית שמונה גברה 0:2 על הפועל חיפה

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully