וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דאלאס ניצחה גם במינסוטה, גרונקובסקי גמר את העונה

2.12.2016 / 8:18

הקאובויס בלמו בשניות הסיום ניסיון המרה של הווייקינגס ורשמו ניצחון 11 ברציפות, 15:17. הטייט אנד של הפטריוטס זקוק לניתוח בגבו ולא צפוי לשוב ב-2016

דז בריאנט דאלאס קאובויס. AP
בריאנט מרוצה מה-11 ברציפות/AP

מינסוטה (6:6) - דאלאס (1:11) 17:15

11 ניצחונות רצופים עבור הקאובויס הלוהטים, שלמרות משחק התקפי חלש, עשו את העבודה במיניאפוליס ובלמו בשניות הסיום את ניסיון ההמרה של הווייקינגס שהיה שולח את המשחק להארכה.

בעקבות הניצחון, דאלאס תוכל להעפיל לפלייאוף כבר ביום ראשון, עם הפסד של וושינגטון או הפסד או תיקו של טמפה ביי. מינסוטה לעומת זאת, עלולה לראות את הפלייאוף מתרחק ממנה לאחר הפסד שישי בשבעה משחקים, מה שיאפשר לדטרויט לברוח ליתרון שני משחקים ממנה עם ניצחון בניו אורלינס בראשון.

ב-59 וחצי הדקות הראשונות של המשחק הלילה, המארחת השיגה רק שלושה שערי שדה. מנגד, ברבע השני רשם אזיקייל אליוט טאצ'דאון וברבע הרביעי עשה זאת דז בריאנט, אבל גם לבוקרים היה לא קל מול ההגנה החזקה שמנגד.

שער שדה הציב את הקאובויס בפלוס שמונה עם כארבע דקות על השעון ו-25 שניות לסיום, ג'ריק מקינון תפס כדור באנדזון וצימק את הפיגור לשתיים. מינסוטה, שהייתה ללא המאמן שלה מייק זימר לאחר שזה נאלץ לעבור ניתוח דחוף בעינו, הלכה כמובן על ההמרה, אך כשלה ודאלאס חגגה ניצחון שמשווה את רצף השיא שלה בכל הזמנים.

דאק פרסקוט הסתפק ב-12 מ-18 ל-139 יארד וטאצ'דאון. 86 על הקרקע לאליוט, 84 באוויר היו לבריאנט. 247 יארד וטאצ'דאון לסם בראדפורד במינסוטה.

* הפציעה שספג רוב גרונקובסקי במשחק מול סיאטל חמורה ממה שנראה תחילה והוא ייאלץ לעבור ניתוח בגבו, מה שככל הנראה ישבית אותו מהמשך העונה הנוכחית.

* ג'ו מקנייט, הרץ האחורי לשעבר של USC וניו יורק ג'טס, נורה למוות במהלך עימות בניו יורק. הוא היה בן 28 במותו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully