וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פלטהאוזן בספק. כהן: "אין הרבה שחקנים שחותרים תחתיי"

1.12.2016 / 13:35

שוער הפועל חיפה חולה, במועדון מעריכים כי לבקוביץ' יחליפו מול קריית שמונה. המאמן התייחס לפרשת רואש: "הוא יודע מה אני חושב". מתיחה לארבייטמן, לאלה יפתח בחוד

מאמן הפועל חיפה אלי כהן. ברני ארדוב
"כץ יודע מה אני חושב". אלי כהן/ברני ארדוב

שוער הפועל חיפה, פיט פלטהאוזן, סובל מחום ולא לקח היום (חמישי) חלק בהכנות למשחק בקריית שמונה. ההערכה היא שרובי לבקוביץ' יפתח בין הקורות. שלומי ארבייטמן נבדק והתברר כי הוא סובל ממתיחה במפשעה, כך שמהראן לאלה יפתח בחוד. גם מיקי יאזו עדיין לא כשיר לשחק. לירן סרדל וז'וליו סזאר מתאמנים וצפויים להיות כשירים למשחק. במועדון מרוצים מהכושר בו נמצא חנן ממן, שכבש העונה שבעה שערים בכל המסגרות, אך הבוקר התבשרו כי הוא סובל מכאבים במפשעה. למרות זאת, ההערכה היא שהוא יהיה כשיר למשחק. "זו העונה הטובה ביותר של חנן מאז שעלה מהנוער", אמרו במועדון. השער השביעי שכבש ממן שבר שיא העונה. ממן כבש ששה שערים בכל המסגרות בעונת 2010/11 במדי הפועל חיפה, אך מאז רשם מספרים נמוכים יחסית.

המאמן אלי כהן התייחס לפרשת אושרי רואש, עליה פורסם בוואלה ספורט. יואב כץ אמור לקבל החלטה לגבי השחקן ובמועדון מעריכים שיפרסם אותה לאחר המשחק מול קריית שמונה. בינתיים, השחקן מושעה ולא יהיה בסגל למשחק הקרוב. "ההחלטה לגבי אושרי רואש צריכה להתקבל יחד עם יואב כץ", אמר אלי כהן באימון הבוקר. "אני לא חושב שיש כאן הרבה שחקנים שחותרים תחתיי, זה קיצוני. יש שממורמרים בגלל שהם לא משחקים. זה לא שונה ממה שקורה בקבוצות אחרות. כץ יודע מה אני חושב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully