וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדנאן וואחידי: "מרחם על אבו סובחי שיש לו אח כזה, שחקנים לא באים ללוד בגלל סלימאן"

30.11.2016 / 16:37

עדנאן וואחידי פוטר מתפקידו כעוזר מאמן בני לוד אחרי כשבע שנים ומאשים: "אזברגה בגד בי. הוא פגע בשחקנים, הבריח אותם ואני שמרתי עליו. קבע אימוני בוקר בגלל אינטרס אישי". אזברגה: "שקר אחד גדול"

"התנתקתי לגמרי, לי יש כבוד. בחיים אני לא אסלח לו. היינו יחד באש ובמים, היו בינינו יחסים של אמון והוא קלקל אותם. מי היה נוסע איתו לתת חודשיים בנצרת? שם ישר קלטו מי אני ומי הוא. שאלו אותי: 'איך אתה עובד איתו?'. הוא כל פעם האשים מישהו אחר בכישלונות, עכשיו הגיע תורי".

את הדברים הללו אומר היום (רביעי) בכאב עדנאן וואחידי, עוזרו של סלימאן אזברגה בבני לוד. יותר נכון, עוזרו לשעבר. ביום שני, בניצחון החוץ בראשון לציון שהעלה את הקבוצה המאכזבת למקום התשיעי בליגה הלאומית, הוא כבר לא היה לצד אזברגה, אחרי שפוטר ביום שישי מהמועדון בו שימש בעבר גם כשחקן. "שמרתי עליו כל התקופה, גם כשחקן, תמיד הייתי איתו והוא בגד בי", הוא אומר לוואלה! ספורט. "תאמין לי, אני מרחם על אבו סובחי שיש לו אח כזה".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
פותח את הפה. וואחידי/מערכת וואלה!, צילום מסך

מה קרה ביניכם? הרי עבדתם יחד במשך שנים.

"שנים יש בלוד רק אימוני צהריים, כולם יודעים את זה. ליאור אסולין היה כאן, אחרי יום אחד שמע שיש אימון בצהריים, ויתר על החוזה והלך. לא מתאמנים בבוקר. פתאום סלימאן החליט, בגלל אינטרסים אישיים שלו, שמתאמנים בבוקר. וכולנו עובדים בבוקר בעבודה נוספת. אני, מאמן הכושר אמיר קמין. גם סלימאן. אמרנו שאנחנו לא באים. אמרתי לו: 'אני חי פה, תמיד היו רק אימוני צהריים'. המנכ"ל התקשר אליי פעם ראשונה אחרי ארבע שנים, אמרתי שאם ישלמו לי 100 אלף דולר אז אני אעזוב את העבודה שלי ואבוא. לא ככה. בשלב מסוים הוא החליט שיש אימוני בוקר".

אז כמה אימוני בוקר היו?

"היו כבר איזה 10, לא תמיד באנו. אבל עזוב אותנו, מה עם השחקנים? יש שלושה שחקנים מבאר שבע וכאלה שמגיעים משפרעם וחיפה. איך הם אמורים להיות בלוד לאימון ב-8:00-8:30 בבוקר? הם צריכים לקום ב-5:00 כדי להספיק. זה מקצועי? זה עינוי. מה אפשר להפיק מהם? הכישלון מתחיל מהדברים האלה. אי אפשר לזלזל ככה בשחקנים ובמקצוע".
של מי הכישלון? בני לוד נבנתה כדי לעלות ליגה, יש לה סגל שאמור להתמודד על עלייה.

"קודם כל של סלימון, כולם נפגעו ממנו. אמרתי לו שהוא פגע בשחקנים כמו גרעינים. אבו ענזה, אחמד שעבאן, קובי בן חמו, יקיר שינה. כולם נפגעו ממנו ועזבו. הוא מתווכח עם שחקנים שלנו, עם שופטים, מאיים, מאשים את כולם. תמיד אמרו שאני צריך אזיקים כדי להרגיע אותו, שאלו איך אני מחזיק איתו מעמד. היו לי מספיק הצעות מליגה א' ולא הלכתי. רציתי להישאר בבית. אבל מי שלא הולך עם סלימאן, ישר הופך לאויב. אוטומטית הוא חושב שאתה נגדו".

ומה אומרים השחקנים על כל מה שקרה?

"תשאל אותם, יש שחקנים שלא יכולים להתקרב ללוד בגללו. אני הבאתי לכאן שחקן נבחרת כמו סלים טועמה. הבאתי שחקני ליגת על כמו דני פרדה ויקיר שינה. גם העונה אני כיבדתי את השחקנים ואהבתי אותם, אבל הוא האשים אותם. הוא אמר לי מולם: 'אני מביא בינואר שני שחקנים ועוזר מאמן, אני יכול להעיף את כולם'. עניתי לו: 'אתה רוצה עוזר? תתקשר לאבו סובחי אחיך, תגיד למנכ"ל ועכשיו אני הולך. בגדת ביחסים שלנו, איך בך אמונה. אתה אינטרסנט מהמדרגה הראשונה'. הוא התנהג בצורה שפלה".

סלימאן אזברגה מאמן בני לוד. ברני ארדוב
מכחיש את ההאשמות של וואחידי. אזברגה/ברני ארדוב

אז מה יהיה עכשיו?

"לא יודע, עד עכשיו שחקנים בוכים לי. לוד זו קבוצה לצמרת, לעלות ליגה, אבל אי אפשר לפגוע כל שני וחמישי בשחקן. אין אימון שעובר חלק. אין לקבוצה שחקני בית, וזה הכי כואב לי. אין זהות. איך הקהל יבוא? כל שנה הוא מעמיס 20 שחקנים עם אוטובוסים, רק רכש. וכל הזמן מחפשים את מי להאשים בכישלונות שלו. פעם משה מרכוס מאמן השוערים, פעם שחקן כזה, פעם שחקן אחר. הפעם אני. גם אבו סובחי יודע שאח שלו נכשל, אבל זה עסק משפחתי, אין מה לעשות".

ומה יהיה עם עדנאן?

"פיטרו אותי, לא כיבדו את ההסכם. הם הפרו את החוזה שמופיע בבקרת התקציבים. אמרתי לסלימאן: 'לך ראשון, אני אבוא אחריך'. צריך לסגור דברים בצורה יפה, לא ככה. מאשימים אותי בכישלונות, אחרי כל השנים שתרמתי לקבוצה כשחקן ועוזר מאמן. כל עוד הוא שם, אני לא אחזור ללוד".

סלימאן אזברגה אמר בתגובה: "אני רציתי להשאיר דלת פתוחה, אבל אם זה ככה, זה מראה כמה באמת הוא אהב את הקבוצה. ממתי עוזר מאמן קובע? הוא לא רצה אפילו להתפשר אז אני צריך לעזוב את העבודה שלי בשבילו? אני החלטתי לעשות אימוני בוקר. העוזר כפוף לי, לא אני כפוף לו. כל מה שאמר זה שקר אחד גדול. בכל מקרה, אני מאחל לו בהצלחה".

  • עוד באותו נושא:
  • בני לוד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully