וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בני יהודה: יוסי אבוקסיס סיכם עקרונית את תנאיו

29.11.2016 / 13:33

חרף ההכחשות של המועדון כי לא פנה למאמן סכנין, לאבוקסיס יש סיכום עם אברמוב וכל שנותר הוא להחלטה של המאמן לחזור לשכונה, כשבני יהודה מוכנה להמתין לו לפחות עד אמצע דצמבר. אברמוב: "נשב למו"מ רק אם הוא יהיה פנוי"

צילום ועריכה: יוסי ציפקיס

חרף ההכחשות של בני יהודה כי לא פנתה ליוסי אבוקסיס והקבוצה לא יוצרת קשר עם מאמנים ושחקנים תחת חוזים, בקבוצה טוענים כי הם ימתינו לאבוקסיס עד אשר יקבל את ההחלטה לעזוב את סכנין. כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט בחודש שעבר, בני יהודה מעוניינת באבוקסיס בגלל הקשרים הטובים שלה עם הבעלים ברק אברמוב. בשכונה טענו השבוע כי ימתינו לפחות עד לאמצע חודש דצמבר כדי לראות אם אבוקסיס יחליט להתפטר מסכנין ולחתום בקבוצה.

בנוסף, אבוקסיס ואברמוב סיכמו כבר לפני שבועות את תנאיו של המאמן באופן עקרוני וכרגע כל שנותר למאמן הוא להחליט לעשות את המעבר. בכל מקרה קיימת שביעות רצון מתפקודו של יעקב אסייג שאתמול אמר: "אני בבני יהודה ולא משנה באיזה תפקיד. אני מחוייב למועדון בכל תפקיד שירצו אותי פה ואני נשאר, גם אם זה מאמן או מאמן שוערים".

"זה לא סוד ואמרתי זאת יותר מפעם אחת שהייתי רוצה לראות את יוסי אבוקסיס בבני יהודה, אבל לא נעשתה שום פנייה אליו", אמר הבעלים ברק אברמוב לדף הפייסבוק הרשמי של הקבוצה. "זה לא סוד שיוסי ואני חברים. אמרתי יותר מפעם אחת, גם בתחילת העונה, שהייתי רוצה לראות אותו כמאמן בני יהודה. אך ורק אם יוסי יהיה פנוי ומשרת המאמן בבני יהודה תהיה עדיין פנויה – רק אז אשב איתו למשא ומתן. למה יוסי שוקל לעזוב? אני יודע שמדובר בסיבות אישיות ויש להפנות את השאלה אליו".

"אסייג התייצב לטובת המועדון ואינו מעוניין לאמן עד סיום העונה. בקרוב יצורף מאמן ראשי", הוסיף אברמוב. "אין ספק שאני מאוכזב מאוד ממיקום הקבוצה. אני מאוד שמח, שבמשחק מול מכבי תל אביב ראינו קבוצה מחוייבת ונלחמת. אני לא מסתנוור מהניצחון, אני מודע למצב ומתכוון לבצע שינויים בינואר בסגל. הגעתי לבני יהודה במטרה להישאר הרבה שנים. אני מודה, שלא הכול הולך כפי שציפינו, אבל אני פה ויש לי עוד הרבה תכניות לעתיד עבור הקבוצה. אני לא הולך לשום מקום ושום אתגר כספי או ספורטיבי, כזה או אחר, יגרום לי להישבר וללכת. אני מבין את הכעס והאכזבה של האוהדים. גם אני, כאוהד וכמי שעומד בראש המערכת, כואב את מיקום הקבוצה. אני יודע שלבני יהודה יש קהל חם, מסור ותומך. אני מבין לליבם ומודה לכולם על התמיכה בקבוצה. אני בטוח שבעתיד עוד נחזיר להם".

מאמן בני סכנין יוסי אבוקסיס. ברני ארדוב
בדרך לקאמבק? יוסי אבוקסיס/ברני ארדוב

לצד הדברים הללו, מול בני יהודה מתקיימת תביעה של איש העסקים דורון עוז. הבוקר נפתח דיון בבית המשפט בתביעה זו. לטענת הנהלת בני יהודה החוזה מול עוז לא הופקד בבקרה התקציבית ולכן לא היה לו תוקף משפטי. כזכור, עוז טוען כי ערך הסכם עם הבעלים לשעבר משה דמאיו בנוגע לשלט הפרסום במגרש האימונים בשכונת התקווה ותמורתו שילם כ-750 אלף שקל, לא כולל תיקונים בשלט הנמדדים ב-208 אלף שקלים ועוז תבע את המועדון לאחר שברק אברמוב השתמש בשלט הפרסום במגרש לטובת רשת המסעדות ג'פאניקה אשר ברשותו.

היום כאמור החל המשפט שבו השופט בית משפט השלום החליט כי בני יהודה תחזיר את השלט בהגדרתו המקורית למקומו ולחלופין תאפשר למפרסם להחזיר אליו את הפרסום המתאים בתוך 24 שעות. בנוסף, נאסר על אברמוב או מי מטעמו לפגוע בשלט. כמו כן בני יהודה תישא בהוצאות בסך 15,000 שקל.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
החלטת בית המשפט בעניין השלטים/מערכת וואלה!, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully