וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוב, וחשוב יותר: מינסוטה תנסה לעצור את דאלאס בפתיחת המחזור

1.12.2016 / 10:00

השבוע ה-13 של העונה, שמוציא לדרך את החודש האחרון שלה, ייפתח עם מפגש גדול במיניאפוליס. הווייקינגס חייבים ניצחון מול הקאובויס, שמנסים להשיג W מספר 11 ברציפות (ו', 3:25, ספורט 1)

דאק פרסקוט ג'ייסון וויטן דאלאס קאובויס. Ron Jenkins, AP
רצף השיא של דאלאס יימשך? וויטן ופרסקוט מגיעים למינסוטה/AP, Ron Jenkins

מינסוטה (5:6) - דאלאס (1:10), בין חמישי לשישי, 3:30, ספורט 1 ו-HD

החודש האחרון של העונה הסדירה ייפתח בסערה, עם משחק גדול במיניאפוליס, שם הווייקינגס ינסו לעצור את הדהרה האדירה של הקאובויס ולהישאר במרוץ לפלייאוף.

שתי הקבוצות מגיעות אחרי שהשתתפו במשחקי חג ההודיה, כאשר מינסוטה ספגה הפסד אכזרי בשניות הסיום מול דטרויט וראתה את הליונס בורחים ליתרון משחק אחד ב-NFC צפון, שם שתי הקבוצות הללו צפויות ללכת ראש בראש עד לסיום העונה.

מנגד, דאלאס שוב הראתה עד כמה היא חזקה ולמרות משחק די צמוד, הסתדרה היטב גם עם וושינגטון והאריכה את רצף הניצחונות שלה לעשרה, הרצף הטוב בתולדות המועדון הוותיק הזה בעונה בודדת בליגה. דאלאס מחזיקה במאזן הטוב ביותר ב-NFL כרגע, אבל לא יכולה להוריד את הרגל מהדוושה, שכן הג'איינטס עדיין במרדף בבית המזרח ובכלל, המאזן הטוב בחטיבה עומד על הפרק.

במינסוטה, שהפסידה רק פעם אחת מתוך חמישה משחקים העונה באצטדיונה החדש והנוצץ, ינסו להתמודד עם אזיקייל אליוט ודאק פרסקוט, שנמצאים בכושר פנטסטי, כמו גם עם ג'ייסון וויטן ודז בריאנט המנוסים, שבשבועות האחרונים נכנסו להילוך גבוה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully