וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: שטף דם לואליינטה, במועדון מודאגים מהפציעות של הבלם

28.11.2016 / 11:24

הספרדי שוב נפצע, במועדון יבדקו מדוע הוחלף בשלושת המשחקים האחרונים. גורם על עסקת דמארי: "אם הסכומים יהיו ריאליים, ייתכן שתהיה עסקה". שבוע לפני בית"ר: רק 3,500 כרטיסים נותרו

יוסי ציפקיס

במכבי חיפה ינסו להאיץ השבוע את המגעים לגבי צירופו של עומר דמארי מר.ב לייפציג. במועדון טוענים כי העסקה תלויה בעיקר בפן הכלכלי וממתינים לתשובה מהגרמנים לגבי תנאי העסקה. "אם לייפציג תאשר לקבוצה לשאול אותו ותנקוב בסכום ריאלי עבור האופציה בסיום העונה, יכול להיות שתהיה עסקה", אמרו במועדון. בשלב זה, אין כוונה לצרף שחקן נוסף. במועדון לא אהבו את העובדה שמארק ואליינטה נפצע מספר פעמים לאחרונה והופך לחילוף קבוע של רנה מולנסטיין (הוחלף בכל שלושת המשחקים האחרונים בהם פתח, מול מכבי תל אביב, הפועל כפר סבא ומ.ס אשדוד).

חלוץ ר.ב לייפציג עומר דמארי. ברני ארדוב
המגעים לצירופו יעברו להילוך גבוה. עומר דמארי/ברני ארדוב

מולנסטיין מאוד מעריך את השחקן ושאלת עתידו במועדון לגבי העונה הבאה תלויה בעיקר במצבו הפיזי. ואליינטה סובל משטף דם גדול בשוק, הוא ייבדק ואז יוחלט אם יהיה בסגל למשחק מול הפועל באר שבע. גליינור פלט עדיין לא נבדק, אך ההערכה היא שלא מדובר בפציעה חמורה. אייל משומר חזר לאימונים מלאים. ניקיטה רוקאביציה ממשיך להתאמן כרגיל וההחלטה לגביו היא מקצועית בלבד. לגבי אעיד חבשי, הוא עדיין עובד עם מאמן הכושר אורי הראל וטרם חזר לאימונים מלאים.

ייתכן ובימים הקרובים תתקיים שיחה עם פיראס מוגרבי. בעוד שמולנסטיין רוצה להשאירו בסגל בחודש ינואר, השחקן עצמו לא מרוצה ממעמדו. בחיפה הבהירו כי לא ימהרו לשחרר אותו. המועדון מחזיק באופציה להחתימו לשנתיים נוספות, אך אם יתעקש לעזוב לא יעמדו בדרכו. מוגרבי אמור לקחת חלק במשחק מחרתיים בבאר שבע (רבע גמר גביע הטוטו, גומלין, 2:2 במשחק הראשון), כשההולנדי מתכוון לשתף חלק מהשחקנים המחליפים שלא קיבלו הזדמנות לאחרונה.

בחיפה מעריכים שרוב האיצטדיון יהיה מלא מול בית"ר ירושלים. מכירת הכרטיסים (8,000 כרטיסים בסך הכל, השאר לאוהדי בית"ר ירושלים) כבר החלה, כשנכון לעכשיו רק 3,500 כרטיסים נותרו וההערכה היא שעד סוף השבוע ימכרו רוב הכרטיסים.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully