וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר ירושלים: "המקרה של סאבו הוא מסר לכולם"

28.11.2016 / 8:46

הקשר הסלובקי של בית"ר הוצא מהסגל לאחר שעיקם פרצוף כשתורגל כמגן: "כולם יהיו ממושמעים מעכשיו". שחקנים שאבו עידוד מהתוצאות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב: "הצמרת לא ברחה"

התוצאות של מכבי חיפה ומכבי תל אביב בשבת ואתמול הפיחו תקוה מחודשת אצל שחקני בית"ר ירושלים לקראת המשחק הערב נגד בני סכנין. על אף התקופה הרעה, בבית"ר שאבו אופטימיות כאשר שחקנים אמרו: "התוצאות לטובתנו, הצמרת לא ברחה ואם ננצח אנחנו 2 נקודות ממכבי תל אביב ומכבי חיפה וחוזרים לתמונה. אנחנו צריכים את המשחק האחד הזה שדברים באמת יתחברו".

בבית"ר מודעים לכך כי יוסי אבוקסיס ובני סכנין יבואו כדי לחכות מאחור ולנסות לעקוץ, מתוך תקווה שככל שיתקדם המשחק הלחץ של טדי ישפיע לרעה על בית"ר. בבית"ר שמו דגש מיוחד השבוע על המשמעת הטקטית מתוך מטרה להיות כמה שפחות חשופים, כאשר המאמן יעלה במערך של שלושה בלמים שבו דן מורי מצטרף לחסוס רואדה וקלטינס: "אם נעמוד נכון ונקשה עליהם הגול או הגולים יבואו" אמרו בבית"ר. בית"ר לא ניצחה את סכנין מאז 2010, כאשר המפגש האחרון בטדי בעונה שעברה הסתיים בהפסד 3:0.

אריק סאבו, בית"ר ירושלים. יוסי ציפקיס
לא אהב את הוצאתו מהסגל. סאבו/יוסי ציפקיס

אריק סאבו לא אהב את העובדה שהוצא מסגל הקבוצה וטען בפני חבריו כי לא סירב להיות מתורגל כמגן אלא העדיף לשחק כקשר אך היה עושה כל מה שמבקשים ממנו. בבית"ר גיבו את המאמן ואף אמרו: "ההוצאה מהסגל של סאבו זהו מסר, כולם יהיו ממושמעים ויעשו מה שדורשים מהם, מי שלא יעשה זאת יהיה מחוץ לסגל ואולי מחוץ לקבוצה".

המאמן מתלבט בין מרסל הייסטר לאורי מגבו בעמדת המגן השמאלי. ההערכה היא כי הייסטר יהיה זה שיפתח. עידן ורד תורגל אתמול כקשר מאחורי שני חלוצים, כאשר לידור כהן מתורגל כמעין חלוץ שני לצידו של איתי שכטר. לא בטוח שהקבוצה תשחק בשיטה זאת וייתכן כי השניים ישחקו כקשרי כנף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully