וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל באר שבע: ראדי צפוי לקבל הצעה להארכת חוזהו

28.11.2016 / 8:02

בקבוצה הביעו שביעות רצון מהקשר בן ה-34, שנמצא בכושר מצוין: "לצערי בכדורגל הישראלי שופטים אותך לפי בישולים ושערים". בשבועות הקרובים תיערך פגישה מכרעת בין אלונה למאור בוזגלו

שחקני הפועל באר שבע חוגגים עם מאור בוזגלו. מגד גוזני
לא עוצרים. שחקני הפועל באר שבע/מגד גוזני

1. בסיום הניצחון על הפועל כפר סבא עמדו אנשי הפועל באר שבע כשהם מתכוננים לעשות את הדרך חזרה לדרום. השחקנים עמדו בפתח היציאה "בשער השחקנים" באיצטדיון לויטה כשהבשורה על שער של אלמוג בוזגלו הגיעה. "פשש משפחת בוזגלו מככבת", אמר אחד השחקנים ומיד החלו הבדיחות על אבא יעקב שהביא לעולם ארבעה אפרוחים שמטילים ביצי זהב.

בבאר שבע אמנם מבהירים שהם לא מסתכלים על מכבי תל אביב ושהליגה עוד ארוכה, אך מבט על שחקני ואנשי באר שבע בעשר הדקות שנותרו מאז השער של "הבוזגלו" הצעיר ועד סוף המשחק בראשון לציון, הבהיר שגם אם הם לא מתכוונים, הפער שהולך וגדל מהצהובים ובכלל מהליגה כולה גורם להם סיפוק אדיר. "תמיד טוב לפתוח פער" אמר שחקן בקבוצה, "הרי לכולנו ברור שיכול להיות שבשלב מסויים גם אנחנו ניקלע לימים קשים. חשוב מאוד שנגיע לימים האלה עם פער גדול ככל האפשר".

שחקן הפועל באר שבע מאור בוזגלו. מגד גוזני
יישאר בבאר שבע? מאור בוזגלו/מגד גוזני

2. ואם כבר משפחת בוזגלו, אי אפשר בלי מאור. בבאר שבע ממשיכים להתענג מהיכולת של הקשר ובשבועות הקרובים תיערך הפגישה המכרעת בין אלונה ברקת לשחקן ואביו, כשבקבוצה מקווים מאוד שהוא יחתום על חוזה ארוך טווח. אתמול אחרי עוד שער ענק בבעיטה חופשית, גם המאמן ברק בכר התעסק בסוגייה ואמר באופן נחרץ: "אם זה תלוי בי אני בהחלט רוצה שמאור יישאר פה בשנים הקרובות".

3. ביום שישי, יום אחרי המשחק ההיסטורי נגד אינטר, התייצב בכר למשחק טניס שנחשב בעיני אנשי המועדון "למשחק גומלין" נגד המנכ"ל אסי רחמים. אלונה ברקת ששהתה בעיר הגיעה לצפות בשני האנשים המובילים במועדון שלה עולים על מדים ספורטיביים ומתחרים במשך יותר משעתיים. בסופו של דבר המאמן הצליח לנצח בשלוש מערכות ואחרי מפגש צמוד במיוחד. אתמול היה אפשר לראות שבכר קצת תפוס מהמאמץ נגד המנכ"ל אלא שלא רק הוא היה נראה עייף, אלא גם שחקניו שלפחות במחצית הראשונה ניראו סחוטים רגשית ומקצועית מהעומס.

בכר ניסה לעשות רוטציות ככל הניתן אך במחצית השנייה הבין שצריך לעשות שינויים והכניס את בן ביטון ולוסיו. המגן ששיחק כמעט בכל משחקי הקבוצה קיבל מנוחה במחצית הראשונה ולפי התכנון היה אמור לקבל מנחה למשך 90 דקות, אלא שבשעת הצורך הוא נכנס והיה מהמצטיינים במחצית השנייה. במועדון מבינים שיהיה קשה להשאיר אותו בעונה הבאה בקבוצה, כשכפי שכבר פרסמנו כמה קבוצות בבלגיה כבר התחילו לעקוב אחר השחקן כשסוכנו דודו דהאן העלה את שמו בלא מעט מועדונים. "בטוח שכבר בינואר יגיעו הצעות על בן", אמר גורם במועדון, "אבל קשה להאמין שהוא ישוחרר. הוא בכושר מצוין וכולם שמחים על ההתקדמות שעשה".

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
שחקן הפועל באר שבע מהראן ראדי מול שחקן הפועל כפר סבא טל איילה. מגד גוזני
רק הולך ומשתבח. מהראן ראדי/מגד גוזני

4. ואם כבר רוטציה ושינויים תוך כדי תנועה, אתמול התברר שבבאר שבע עושים דברים כאלה לא רק בנוגע לזהות השחקנים על המגרש. כזכור, לאחר בלאגן בנוגע לבועטי המצבים החופשיים, החליט בכר לעשות סדר ויצר רשימה של בועטי הפנדלים והכדורים החופשיים. בן שהר היה הראשון ברשימת הבעיטות מהנקודה הלבנה אך הוא כבר לא היה על המגרש במחצית השנייה כשנשרקה בעיטה שכזו לטובת הקבוצה. עד לא מזמן היה זה לוסיו שהוצב שני ברשימה, אלא שאז הברזילאי ויתר פעמיים לטוני וואקמה וזה כבש. בבאר שבע ראו את ההצלחה של וואקמה מהנקודה הלבנה ושינו את הרשימה כשוואקמה קפץ למקום השני, מה שגרם לכך שהוא יבעט אתמול את הבעיטה ואף החמיץ אותה. "ידעתי שהוא יבעט לשם בגלל הבעיטה שלו נגד אינטר", סיפר בסיום רן קדוש לסובביו, "ראיתי את הבעיטה והבנתי שהפעם הוא יבעט כמו שבעט".

מאמן הפועל באר שבע ברק בכר. מגד גוזני
הקבוצה שלו בכושר שיא. ברק בכר/מגד גוזני

5. בסיום המשחק אחרי הניצחון החשוב התכנסו השחקנים בסמוך לקהל כדי ללכת להודות לו. רגע לפני שכל השחקנים הגיעו היו אלה מוחמד גדיר, לואי טהא, ומהראן ראדי ששוחחו מעט. השלושה דיברו על כך שראדי היה חייב להבקיע את המצב הקורץ שגדיר סידר לו. ראדי היה כל כך מתוסכל שנדמה היה שהוא הפסיד את המשחק, אלא שאז התבררה הסיבה. הקשר הוותיק תכנן כל הסוף שבוע לעשות מחווה לבלם הצעיר ואחרי שהחליף אותו כבר במחצית הראשונה נגד אינטר, רצה מאוד להבקיע כדי לרוץ אליו לספסל ולהקדיש לו את השער. "אין אחד שמכיר את לואי כמוני." הסביר ראדי. "אני מודה שאני במקצוע הזה כי יוצא לי להכיר אנשים כאלה. הוא אח קטן בשבילי ויצאתי היום מתוסכל מהניצחון כי רציתי להבקיע וללכת לחבק אותו. הוא בנאדם נדיר והוא סבלני מאוד שעובד קשה. הוא תרם ועוד יתרום הרבה לבאר שבע".

ראדי אמנם לא כבש, אך בבאר שבע מציינים שהוא נמצא בכושר מצוין והוא צפוי לקבל הצעה להארכת חוזה כבר בשבועות הקרובים. "מתחילת העונה אני עושה את הדברים טוב יותר מסוף עונה שעברה. אני רואה שהצוות המקצועי מעריך מה שאני עושה. לצערי בכדורגל הישראלי שופטים אותך לפי בישולים ושערים. הרגלתי שבכל שנה יש לי מספרים יפים בתור שחקן חמישים חמישים. בתקופה האחרונה זה בא לידי ביטוי יותר וגם בגלל שבמשחק מול אינטר, כשכל המדינה הסתכלה ונתתי משחק טוב".

"אז אומרים שאני בכושר מצוין אבל אני חושב שמתחילת העונה אני בכושר טוב ואני רוצה להמשיך ככה". על כך שבגיל 34 הוא מצליח להישאר בכושר שיא אמר הקשר: "אני אוהב את המקצוע שלי ויש לי רעב לכל משחק וכל אימון. אפילו אחרי משחק אני רוצה להתאמן עם המחליפים גם אם פתחתי בהרכב. אף פעם לא שמתי לעצמי בראש את מחסום הגיל כי הכל מתחיל ונגמר בראש ולי אין בעיה". על החוזה שנגמר בקיץ, אמר: "אני נהנה מאוד בבאר שבע. ההערכה והפרגון שאני מקבל מכל המערכת הם נדירים ועברתי הרבה קבוצות. אני תמיד בא ונותן מאה אחוז וככה אמשיך. אני לא מסתכל על העתיד אני פשוט רוצה ליהנות . מה שבא ברוך הבא. אני עובד כדי לקבל את החוזה הבא שלי, בבאר שבע או במקום אחר רק על המגרש, ככה הייתי וככה אשאר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully