וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מאור בוזגלו: "קודם כל אקח עוד אליפות, אחר כך אתעסק בעתיד"

27.11.2016 / 22:04

קשר הפועל באר שבע נשאל על עתידו לאחר הניצחון: "כרגע טוב לי כאן". בכר: "כשקבוצה כמו שלנו מתעוררת קשה מאוד לעצור אותה. המחצית הראשונה הייתה מבישה מבחינתנו". מימר: "היה לנו קשה כשהיא נכנסה לזון"

מגד גוזני

הפועל באר שבע מתקרבת לרצף המרשים מהעונה שעברה, אז רשמה עשרה ניצחונות רצופים וקבעה שיא מועדון. הערב (ראשון) השיגה האלופה ניצחון ליגה שביעי ברציפות אחרי ניצחון חוץ 0:2 על הפועל כפר סבא. מאור בוזגלו, בכדור חופשי אדיר, ואנתוני וואקמה, כבשו את השערים.

"כשקבוצה כמו שלנו מתעוררת קשה מאוד לעצור אותה", ציין ברק בכר. "במחצית השנייה לקחנו את העניינים לרגליים ואני שמח. השחקנים התעוררו, כנראה שהמסר שלי עבר. אמרתי להם במחצית שזו אולי המחצית הכי חלשה מאז שאני כאן, זה היה מביש, בלי אנרגיות, בלי אגרסיביות ובמזל לא ספגנו. אמרתי להם שאם לא נתעורר נפסיד. בחצי השני שכביכול היינו אמורים להיות עייפים הרמנו את עצמנו. נצטרך ללמוד איך להיראות יותר טוב אחרי משחקים באירופה בתחילת משחקים. הפנדלים? היו לנו אחוזים טובים במשחקים האחרונים, לצערי הם ירדו".

על בוזגלו: "הוא בכושר נהדר, כמו הרבה שחקנים. גם הפעם הוא לקח על עצמו כמו אחד שצריך להנהיג ואני שמח בשבילו".

בוזגלו הוסיף: "אנחנו מנסים למצוא פתרונות נגד קבוצות שבאות ומסתגרות. לפעמים זה לא הולך. המחצית הראשונה הייתה אחת הגרועות שלנו, אבל השנייה הייתה יוצאת מהכלל. שלטנו, הכתבנו קצב, העזנו, עשינו כל מה שצריך. כשאתה עובד כל כך קשה באימונים אז יש תוצאות במגרש, ואני שמח. אני לא מתייחס לעתיד שלי, אני נמצא במקום טוב שאני אוהב מאוד. כרגע טוב לי ואני רוצה לקחת כאן עוד אליפות ואחר כך נדון במה יהיה. פחות מעניין מה מכבי תל אביב עושה, חשוב איך אנחנו באים ובאיזו גישה כי זה בסופו של דבר הלחם והחמאה שלנו. כדי להיות בלתי ניתנים לעצירה אנחנו צריכים לעשות את הדברים שאנחנו עובדים עליהם באימונים, וזה לא הולך קל".

עוד בנושא:

הפועל באר שבע ניצחה את הפועל כפר סבא 0:2

שרון מימר מאמן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
"גאה בשחקנים שלי". מימר/מגד גוזני

"באר שבע הרימה קצב במחצית השנייה, נכנסה לזון והיה לנו קשה", אמר שרון מימר. "לא ספגנו מהתקפה מיוחדת - פנדל ומצב נייח, ואם היינו שורדים את המצב הנייח אולי היו לנו יותר אנרגיות ואמונה. אני גאה בשחקנים שלי, שיחקנו נגד קבוצה עוצמתית ועמדנו עם אמונה וביטחון. גם בעשרה שחקנים לא התפרקנו. אני לוקח מפה הרבה דברים טובים. אני מרוצה מהשחקנים שיש פה, אם נמשיך להגיע למצבים אני בטוח שגם נבקיע הרבה שערים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully