וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טביב פנה לאוהדי בית"ר: "יש כאלו שחדרו ליציע כדי לפגוע, אל תאפשרו זאת"

27.11.2016 / 21:32

בעלי בית"ר ירושלים דיבר לפני המשחק הטעון מול בני סכנין וביקש מהקהל: "רוצה לשפר את הקבוצה, אל תגרמו למועדון לשלם מיליוני שקלים בגלל קנסות. בואו נתגייס לטובת המועדון"

אלי טביב, בעלים בית"ר ירושלים. קובי אליהו
"בואו לדרבן את השחקנים גם כשפחות הולך". טביב/קובי אליהו

24 שעות לפני המשחק הטעון בו תארח בית"ר ירושלים את בני סכנין (שני, 21:00, ספורט 5), פנה אלי טביב לאוהדי הקבוצה מהבירה בבקשה שלא לנהוג באלימות ולא לפרוץ לגבולות המגרש. הבעלים פרסם את ההודעה בדף הפייסבוק של המועדון, וביקש מהקהל לתמוך ברגעים הקשים יותר של הקבוצה כדי שיעזור לקבוצה לחזור לצמרת הכדורגל הישראלי.

טביב פתח את הודעתו ואמר: "אני פונה אליכם בעיתוי זה כיוון שאנו יום לפני משחק חשוב. לא בגלל היריבה, אלא בגלל הרצון והשאיפה שלנו להתבסס בצמרת הכדורגל הישראלי. לצערי, המשחק מחר הוא נפיץ ועבור חלק מזערי בקרב אלו המכנים עצמם אוהדי בית"ר ירושלים, אין אני יכול ואף לא רוצה להסכים לכך, וזה יהיה חסר אחריות מבחינתי כאיש העומד בראש המערכת לקרוא לאותם אנשים אוהדים".

טביב המשיך ודיבר על העובדה כי האלימות מצד האוהדים פוגעת בתקציב הקבוצה, ותשלום הקנסות בא על חשבון צירוף שחקנים: "הרצון להשקיע ולחזק את הקבוצה קיים אצלי כל הזמן, אין רגע שבו אני לא חושב איך אפשר לשפר, אך כשהמועדון נאלץ להוציא מיליוני שקלים כתוצאה מקנסות, המועדון חייב לשנות את סדר העדיפויות בנוגע להוצאות המתרבות שלא לצורך. דווקא היום אני פונה אליכם, מאות אלפי אוהדי בית"ר הנאמנים, לצאת נגד ולהשמיע את קולם. אל תתנו לקולות ולגורמים שליליים לפגוע בקבוצה שלנו, בואו נתגייס בכוחות משותפים לטובת המועדון".

טביב סיים ואמר: "אנו חייבים להתאחד עבור המטרה לשמה אנו נפגשים בכל משחק - לא נאפשר לכוחות ולגופים חיצוניים בעלי אינטרסים שליליים לפגוע במועדון ובשמו הטוב. יש כאלו אשר חדרו ליציע בכוונה לפגוע, אל תאפשרו זאת. בואו ונדרבן את השחקנים והמאמן גם כשפחות הולך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully