וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קאר, חם: דרק קאר פרק אצבע, חזר והוביל את הריידרס לניצחון גדול

28.11.2016 / 2:50

הקוורטרבק ראה את קרוליינה רצה 0:25 ועושה מהפך, אך הגיב בדרך ל-32:35. הצ'יפס רשמו 27:30 בשנייה האחרונה של הארכה בחוץ מול דנבר. ניו אינגלנד חילצה 17:22 מול הג'טס בחוץ, סיאטל הובכה עם 14:5 בטמפה ביי. אטלנטה השיגה ניצחון מרשים על אריזונה

דרק קאר אוקלנד ריידרס. AP
כמה אצבעות צריך בשביל לנצח משחק? קאר/AP

לאחר שלושת המשחקים שפתחו בחג ההודיה את המחזור ה-12 ב-NFL, חזרו מספר קבוצות חזק לעניינים. אחת מהן היא אטלנטה פאלקונס, שעם מחצית שנייה מרשימה כתשה את אריזונה 19:38. גם בולטימור, שפתחה בצורה רעועה את העונה, עלתה למאזן חיובי אחרי 14:19 על סינסינטי.

ניו יורק ג'איינטס רואה את דאלאס ממשיכה לנצח, אבל לא ממש נבהלת. הג'איינטס קרטעו מעט מול קליבלנד החלשה, אבל בסופו של דבר הנחילו לבראונס הפסד 12 ב-12 משחקים, 13:27, בדרך למאזן 3:8 מרשים.

יוסטון חיפתה עד כה על יכולת רעה בחוץ עם ניצחונות בבית. גם זה נפסק, כשהטקסאנס הפסידו במגרשם לסן דייגו 21:13. בפאלו התקשתה בבית מול ג'קסונוויל אבל התגברה ועברה אותה עם 21:28, טנסי עברה בשיקגו את הברס החלשים 21:27, ניו אורלינס לא ריחמה על לוס אנג'לס ראמס וטחנה אותה 21:49 ומיאמי ממשיכה להעמיס מספרים חיוביים, כשה-24:31 שלה על סן פרנסיסקו האומללה הוביל אותה למאזן 4:7.

בסדרה השנייה, טמפה ביי בלמה את סיאטל עם 5:14 מכוער משהו. ניו אינגלנד חילצה 17:22 קשה בחוץ מול הג'טס. אוקלנד ניצחה 32:35 במשחק גדול את קרוליינה. בסאנדיי נייט רשמה קנזס סיטי 27:30 גדול בחוץ על דנבר, בשניות הסיום של ההארכה.

ריאן ראסל טמפה ביי באקנירס. AP
לילה גדול לבאקס. ריאן ראסל חוגג/AP

אטלנטה (4:7) - אריזונה (6:1:4) 19:38

הקרדינלס שיתקו את חוליו ג'ונס האימתני על 35 יארד, אבל היה לזה מחיר כבד, כשטיילור גבריאל קלט שתי מסירות של מאט ריאן באנדזון, ואטלנטה דהרה לניצחון עם מחצית שנייה מצוינת התקפית והגנתית. אלה היו שני הטאצ'דאונים היחידים של ריאן באוויר, כשדבונטה פרימן משלים את המשימה על הקרקע עם שני טאצ'דאונים ו-60 יארד. במאזן 4:7, הפאלקונס ממשיכים לצעוד לכיוון הפלייאוף.

מיאמי (4:7) - סן פרנסיסקו (10:1) 24:31

בשקט-בשקט הדולפינס ממשיכים להיות פקטור בקרב על הפלייאוף, כשמהלך הגנתי מנע מקולין קפרניק לחדור לאנדזון כשעל השעון לא נותר זמן. ריאן טנהיל זרק ל-285 יארד ולשלושה טאצ'דאונים, כששמונה תופסים קולטים את מסירותיו. זה היה ניצחונם השישי ברציפות של היונקים, הרצף הארוך ביותר שלהם מ-2005. 296, שלושה טאצ'ים ואיבוד אווירי לקפרניק, שגם הגיח ל-113 יארד בסן פרנסיסקו.

sheen-shitof

תוצאות מהיום ה-1

הפיתוח המהפכני לטיפולי אנטי אייג'ינג בבית - כעת במבצע מיוחד

בשיתוף נומייר פלוס
דיון סימס (במרכז) חוגג טאצ'דאון שהבקיע עבור מיאמי דולפינס. Lynne Sladke, AP
דיון סימס/AP, Lynne Sladke

ניו אורלינס (6:5) - לוס אנג'לס ראמס (7:4) 21:49

דרו בריס והסיינטס לא ריחמו על ג'ארד גוף, הבחירה מספר 1 בדראפט, בפתיחה הראשונה שלו בחוץ. בריס זרק ל-310 יארד וארבעה טאצ'דאונים, מייקל תומאס קלט מחצית המסירות לאנדזון ומארק אינגראם השלים משחק התקפי מופתי עם 146 יארד על הקרקע וגיחה לאנדזון. 214 יארד, שלושה טאצ'ים ואיבוד לגוף.

יוסטון (5:6) - סן דייגו (6:5) 21:13

אם יש קבוצה שאפשר לסמוך עליה שתדפוק את התחזיות, זו סן דייגו. הטקסאנס לא נוצחו העונה בבית, אבל פיליפ ריברס שוב בא לעבוד נגד המהמרים, ועם שלושה טאצ'דאונים ו-242 יארד, מחציתם לדונטרל אינמן, היה מנצח החוץ הראשון העונה ביוסטון. גם ההגנה עזרה כשחטפה את ברוק אוסוויילר שלוש פעמים. את הטאצ'דאון היחיד שלו במשחק רשם הקוורטרבק על הקרקע, אבל זה לא הספיק.

דווייט לאורי, ג'הליל אדאי שחקני סן דייגו צ'ארג'רס. David J. Phillip, AP
אחת משלוש. ג'הליל אדאי ודווייט לאורי מסן דייגו חוגגים חטיפה/AP, David J. Phillip

קליבלנד (12:0) - ניו יורק ג'איינטס (3:8) 27:13

אם יש קבוצה שמתאים לה להיכשל מול הבראונס החלשים דווקא בעונת מומנטום זו ניו יורק, ואכן, לא הכול הלך חלק, אבל איליי מאנינג והג'איינטס יצאו מהמכלאה עם ניצחון חשוב שהשאיר את המרדף אחרי דאלאס בחיים. 194 יארד ושלושה טאצ'ים למאנינג, כשאודל בקהאם ג'וניור קוטף 96 יארד ועוצר פעמיים רק באנדזון. 322 יארד וטאצ'דאון לג'וש מקאון בקליבלנד.

בולטימור (5:6) - סינסינטי (7:1:3) 14:19

כל שהרייבנס היו צריכים הוא טאצ'דאון אחד של ג'ו פלאקו לברשאד פרימן. את השאר עשו הרגל של ג'סטין טאקר, עם ארבע בעיטות מוצלחות, וההגנה שעמדה היטב מול אנדי דלטון. פלאקו סיים עם 234 יארד, טאצ'דאון ואיבוד, דלטון עם 283 יארד וטאצ'דאון. ג'ון הארבו, מאמן הרייבנס, שוב חשב מחוץ לקופסה בסיום, כשהעניק לבנגאלס סייפטי מכוון במקום לבעוט כדור הרחקה שאולי היה נותן להם הזדמנות להשוות. העורבים הפסידו ארבעה משחקים ברציפות, וכעת, לאחר שניצחו שלושה מארבעת הבאים, הם בראש ה-AFC צפון.

ברשאד פרימן שחקן בולטימור רייבנס קולט כדור לטאצ'דאון. Nick Wass, AP
טאצ'דאון אחד הספיק. ברשאד פרימן/AP, Nick Wass

בפאלו (5:6) - ג'קסונוויל (9:2) 21:28

הבילס במאזן חיובי, אבל איש אינו לוקח אותם ברצינות, כשדווקא הניצחון הזה מעיד על הבעיות שלהם. בפאלו התקשתה מול הג'אגוארס, כשרק לשון מקוי משאיר אותה במשחק עם שתי גיחות לאנדזון, אחת מהן מ-75 יארד מתוך ה-103 הכלליים שלו. ג'קסונוויל חזרה להוביל 20:21, אבל בתחילת הרבע הרביעי מסר טיירוד טיילור לטאצ'דאון היחיד שלו במשחק. ג'סטין האנטר היה שם, ובפאלו שמרה על היתרון עד לסיום.

שיקגו (9:2) - טנסי (6:6) 27:21

עקרונית, הטייטאנס די שייטו במשחק הזה, כשהובילו 7:27 בתוך הרבע הרביעי הודות ל-226 יארד ושני טאצ'ים של מרקוס מריוטה, אבל אז החלו מאט בארקלי והברס בניסיון קאמבק שכמעט צלח, כשהם שמים 14 נקודות ללא מענה על הלוח. הקוורטרבק כבר מסר לידיים של ג'וש בלאמי בדקת הסיום, אבל התופס שמט באנדזון והטייטאנס הבטיחו ניצחון. בארקלי סיים עם 316 יארד, שלושה טאצ'ים ושני איבודים.

ברנדון טייט שחקן בפאלו בילס. Jeffrey T. Barnes, AP
ברנדון טייט והבילס כמעט מעדו מול ג'קסונוויל/AP, Jeffrey T. Barnes

טמפה ביי (5:6) - סיאטל (3:1:7) 5:14

סיאטל הייתה בתקופה נהדרת, אבל נעצרה בבת אחת, בעוד שודדי הים ממשיכים לתת פייט על אליפות ה-NFC דרום והפלייאוף. ההתקפה של הסיהוקס פשוט לא הופיע ולמרות שהבאקס הסתפקו בשני טאצ'דאונים ברבע הראשון מצד מייק אוואנס, הם ניצחו, כאשר במחצית השנייה שתי הקבוצות לא מפסיקות לטעות ולאבד כדורים. ג'יימיס ווינסטון סיים עם 220 יארד, צמד טאצ'ים ואיבוד. אוואנס תפס ל-104. ראסל ווילסון, במשחק רע מאוד, רשם 151 יארד ושני איבודים. הוא רץ ל-80 יארד וסבל משיא עונתי שלילי של שישה סאקים. דאלאס נראית בדרך למקום הראשון ב-NFC.

ניו יורק ג'טס (8:3) - ניו אינגלנד (2:9) 22:17

הפאטס איבדו את רוב גרונקובסקי, שגם כך הגיע פצוע, כבר ברבע הראשון ונאלצו להזיע קשות מול הנמסיס שלהם, אבל שוב היו גדולים על הסילונים, כאשר טום בריידי, שבעצמו היה לא ממש כשיר לפני המשחק, מוביל אותם לניצחון הדרמטי. המארחים פתחו עם 0:10, האורחים הגיבו ב-13 נקודות רצופות, אבל בפתיחת הרבע האחרון, טאצ'דאון עם הישבן (כן, שוב הישבן משחק תפקיד בין הקבוצות האלה) של קווינסי אנונווה, החזיר את היתרון לירוקים. ניו אינגלנד השיגה שער שדה ואחריו גם טאצ'דאון מכריע, 1:56 לסיום, כאשר ריאן פיצפטריק מפמבל כדור קריטי. טום בריידי התפרע עם 50 ניסיונות, 30 מהם מדויקים, ל-286 יארד וצמד. פיצפטריק רשם 269 יארד וצמד משלו. אנונווה תפס ל-109 וטאצ'דאון.

מלקולם מיצ'ל מרטלוס בנט ניו אינגלנד פטריוטס חוגגים. AP
ניצחון קשה לפטריוטס. מלקולם מיצ'ל חוגג עם מרטלוס בנט/AP

אוקלנד (2:9) - קרוליינה (7:4) 32:35

ניצחון גדול לאוקלנד, בעוד סגנית האלופה כמעט בוודאות לא תהיה בפלייאוף. הריידרס הובילו בביטחה בהפסקה, 7:24 ולא נתנו לקרוליינה לעשות כלום, כאשר קליל מאק אפילו משיג פיק סיקס מול קאם ניוטון. אלא שעם תחילת המחצית השנייה, הכול השתנה. בסנאפ שגרתי, דרק קאר הכניס את האצבע לתוך הגוף של הסנטר שלו והיא יצאה מהמקום. הקוורטרבק דהר מיד החוצה מהמגרש, בעוד הפנת'רס משתלטים על הפאמבל. מאט מגלוין החליף את קאר לזמן קצר ועד שהקוורטרבק חזר, עם כפפה על היד, המומנטום השתנה לחלוטין והאורחים רצו 0:25 תוך 12 דקות, כולל טאצ'דאון שתפס טד גין ג'וניור ל-88 יארד ועוד טאצ'דאון אדיר של קלווין בנג'מין, שהשלים מהפך. אוקלנד לא נבהלה וקאר הוביל אותה לטאצ'דאון משווה, שמונה וחצי דקות לסיום ואז לשער ניצחון של סבסטיאן ג'ניקובסקי, 1:45 לסוף, בעוד ניוטון מאבד את הכדור האחרון. קאר רשם 315 יארד, צמד ואיבוד לצד אותו פאמבל. 110 באוויר למייקל קראבטרי, כולל תפיסה מטורפת ברבע הרביעי. 246 יארד, צמד, איבוד ופאמבל לניוטון. 115 וטאצ'דאון באוויר לגין ג'וניור, 96 על הקרקע עם צמד טאצ'ים לג'ונתן סטיוארט.

דנבר (4:7) - קנזס סיטי (3:8) 30:27 (הארכה)

הלילה הארוך הסתיים בסערה, עם ניצחון חוץ גדול של הצ'יפס, שעלול להשאיר את האלופה מחוץ לפלייאוף. קנזס סיטי עלתה ל-0:9 תוך 12 שניות ברבע הראשון, מסייפטי ואז ריצה ל-86 יארד של טייריק היל, אבל דנבר חזרה במהרה ומשם התפתח קרב צמוד, כאשר בני פאוולר רושם טאצ'דאון של 76 יארד לזכות הברונקוס שלוש דקות לסיום, אבל האורחים משווים 12 שניות לסוף, מטאצ'דאון נוסף של היל (שהושג רק בזכות בדיקה של השופטים, אשר מנעה מהמשחק להסתיים) והמרה מוצלחת. בהארכה, כל קבוצה השיגה שער שדה, עד ש-68 שניות לסיום, הברונקוס החמיצו את הניסיון השני שלהם, מ-62 יארד. הצ'יפס קיבלו את הכדור במצב טוב, התקדמו במורד המגרש תוך דקה ולבסוף, שתי שניות לסיום ראו את קאירו סנטוס משחיל את הפיגסקין, בעזרת הקורה, מ-34 יארד, מונע תיקו ומסדר להם את ה-W. אלכס סמית' מסר ל-220 יארד וטאצ'דאון, טראוויס קלסי תפס ל-101. טרבור סימיאן סיים עם 368 יארד ושלושה טאצ'ים, עמנואל סנדרס סיפק 162 וטאצ'דאון אווירי אצל הברונקוס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully