וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא לוזון: "אין סיכוי שארים ידיים, לעולם לא אתייאש"

26.11.2016 / 18:57

הפועל תל אביב רשמה משחק ליגה רביעי ללא ניצחון, אך מאמנה לא מרים דגל לבן: "גם בסיום האמנתי שאפשר להבקיע שער ניצחון". אלטמן: "מה שקורה מסביב לא משפיע עלינו". סילבס: "הירש? זה קרה באשמתו, באשמת אחרים ובעיקר באשמתי"

שוינפלד וסימיץ'/ברני ארדוב

חמישה משחקים ללא ניצחון בכל המסגרות, ארבעה בליגה - זה המאזן של הפועל תל אביב בחמשת המשחקים האחרונים. הערב (שבת) היא רשמה תיקו נוסף, 0:0, השלישי בארבעת המשחקים האחרונים, במשחק החוץ מול הפועל רעננה בנתניה.

גיא לוזון: "הפועל רעננה הייתה מאוד מאורגנת מבחינה הגנתית, החוכמה הייתה לא לאבד את הסבלנות. היו לנו חצאי ההזדמנויות להבקיע, שובשיץ' היה יכול לדחוף את השפיץ ולהכריע. ידענו שרעננה היא קבוצה מסוג שונה, היא הגנתית יותר. השתמשתי בכול הכלים ההתקפיים שיש לי, זה לא הספיק ונמשיך הלאה. אני לא חושב שקל לנו לבוא יותר כאנדרדוג, אף אחד לא הביא פעולות אישיות מהבית. היינו טובים מאוד ביום שני, היום היה משחק שדרש סבלנות. התוצאה שיקפה את מה שהיה במגרש".

מאמן האדומים הוסיף: "אין שום סיכוי שאני ארים ידיים. לעולם לא אתייאש. גם בסיום האמנתי שאפשר להבקיע שער ולנצח".

עומרי אלטמן התייחס להבדלים בין המפגש בטדי לעומת המשחק מול רעננה: "עשינו הכול כדי לנצח. המשחק לא התעלה לרמה גבוהה. נגררנו אחרי רעננה, המשחק נעצר יותר מדי. אני לא מרגיש שאנחנו ממצים את מלוא הפוטנציאל שלנו. זה לא הכדורגל שלנו, ואני מאמין שזה גם יבוא כשנצליח ליצור רצף. מה שקורה מסביב לא משפיע עלינו, אנחנו לא מדברים על זה בכלל בחדר ההלבשה. אני לא קורא את הדברים שכותבים, אני מאמין שרוב השחקנים לא קוראים את מה שכותבים".

על התקרית עם מנגה: "לא היה ויכוח. גיא אמר לו שיצטרף לרחבה. מבחינתי איפה שיציבו אותי, אני אשחק. אנחנו צריכים לנצח ולצבור נקודות".

שחקן הפועל תל אביב עומרי אלטמן. ברני ארדוב
מאוכזב. אלטמן/ברני ארדוב

חיים סילבס אמר מנגד: "אנחנו קבוצה טובה, הוכחנו ברמה בפיזית והטקטית את האיכות שלנו. הצלחנו להתגונן מולם בצורה טובה, במחצית השנייה מלבד הסיום הם לא הגיעו למצבי הבקעה. קשה יותר לפצח הגנות עומדות, חסר לנו טיפה משהו בחלק הקדמי. זה היה יכול להיגמר אחרת, לא צריך כישרון גדול. היה כאן הבדל של חמישה סנטימטרים. אנחנו עובדים על ההבקעה, ה-DNA שלנו מאוד ברור. אני רוצה שנמשיך בצורה הזו, ויהיה קשה לנצח אותנו".

על שחר הירש: "אני לא אוהב לדבר על שחקנים ברמה האישית. יש לו מקום ברעננה ובקבוצות אחרות, האנרגיות לא זזו במקום טוב. הירש הגיע לכאן כדי להוביל, זה לא הסתדר. זה קרה באשמתו, באשמת אחרים ובעיקר באשמתי".

סילבס סיכם: "אני מבין טוב מאוד איזו קבוצה יש לי. קשה מאוד לנצח אותנו, אנחנו עומדים בצורה מעולה. יודעים לייצר מצבים, אומנם לא תוססת, אבל זה מועדון שבכול פעם שמישהו קצת מבצבץ בשמש - הוא הולך לקבוצה אחרת. סבלנו מפציעות בחלק הקדמי, השיוף של החלק הקדמי טיפה חסר וזה יגיע. רק לא על חשבון היציבות שלנו".

עוד באותו נושא

ליגת העל: הפועל רעננה והפועל תל אביב נפרדו ב-0:0 חלש

לכתבה המלאה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully