וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אני מקווה שיובה לא תשחק מול קייב כמו שמנצ'סטר שיחקה מול חיפה"

30.10.2002 / 14:59

מנג'ר ניוקאסל בונה על כך שיובה הבטיחה כבר את עליתה לשלב הבא. לעומתו, ואן חאל מאמן ברצלונה מודיע: בשום אופן לא נזלזל. נעלה לכל משחק עם ההרכב הכי חזק כדי לסיים עם מאזן מושלם

ניוקאסל יונייטד, אחרי פתיחה גרועה, חוזרת פתאום לתמונת העליה לאחר נצחון הביתי אמש 1:2 על דינמו קייב. מנג'ר הקבוצה, בובי רובסון, אמר לאחר המשחק: "הוכחנו שאנחנו קבוצה בעלת אופי חזק ואין שום סיבה שלא נעשה שלב. המשחק הבא מול פיינורד יהיה קשה מאד ונצטרך להביא את כל האיכויות שלנו כדי לעלות נחושים ולנצח. יובנטוס הבטיחה את עלייתה אך אני מקווה שהם לא ישחקו מול דינמו קייב כמו שמנצ'סטר יונייטד שיחקה מול מכבי חיפה".

למאמן דפורטיבו לה-קורוניה, חאבייר הירורטה, לא ממש היה אכפת אתמול על ההדחה של באיירן מינכן לאחר נצחון קבוצתו 1:2. "עשינו את העבודה שלנו וזה מה שחשוב. אז באיירן בחוץ, הם קבוצה גדולה ואני משוכנע שהם עוד יזכו במספקים תארים בשנים הבאות. אבל בבית הזה וגם בשני המפגשים מולם היינו עדיפים בהרבה. כעת יש לנו מפגש מול מילאן ואנחנו רוצים לנצח גם שם".

ואצל מילאן, למרות שהבטיחה את עליתה כבר במחזור הקודם, היתה אכזבה גדולה מההפסד ללאנס הצרפתית, מה גם שהמשחק במחזור הבא מול לה קורוניה, יכול לקבוע מי תסיים ראשונה בבית, דבר שישפיע על ההגרלה של הסיבוב הבא. "אני מאד מאוכזב", אמר הבלם הותיק פאולו מלדיני, "זה לא שלא היינו טובים. שלטנו יותר במשחק אבל עשינו טעויות שטוטיות שלעו לנו ביוקר".

לואיס ואן חאל, מאמן ברצלונה, היה מרוצה מאד מהנצחון אמש 0:1 בחוץ מול קלאב ברוז'. ברצלונה היא הקבוצה היחידה עם מאזן מושלם לאחר חמישה משחקים כששאר הקבוצות בבית הרחק הרחק מאחור. "השחקנים יודעים את העבודה שלהם ולא מזלזלים בשום משחק, אם אם העליה מובטחת. עדיין נותר לנו משחק אחד וגם אותו נרצה לנצח בלי קשר לעליה. לא נזלזל באף משחק כמו שעושות קבוצות אחרות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully