וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות הספרדית הודיעה: המשחק מול נבחרת ישראל ייערך בחיחון

25.11.2016 / 12:49

במסגרת הניסיונות של הספרדים להביא את הנבחרת לפריפריה, אצטדיון אל מולינון, המכיל כ-30 אלף מקומות ומשמש את ספורטינג המקומית, יארח את המפגש. המשחק ייערך ב-24 במרץ בשנה הבאה

שחקני נבחרת ספרד חוגגים. רויטרס
מביאים את הנבחרת לפריפריה. שחקני ספרד/רויטרס

ההתאחדות הספרדית הודיעה רשמית כי המשחק בין נבחרת ספרד לנבחרת ישראל שמתוכנן ל-24 במרץ 2017 במוקדמות מונדיאל 2018 ייערך בעיר חיחון באצטדיון 'אל מולינון' של ספורטינג חיחון המכיל כ-30 אלף מקומות. לפני תחילת הקמפיין ההתאחדות הספרדית קיבלה החלטה עקרונית לערוך את משחקי הנבחרת שלא בערים הגדולות, כולל ברצלונה ומדריד. את המשחק מול מקדוניה הוא קיימה באצטדיון בגרנאדה.

נבחרת ישראל ממוקמת כרגע שלישית בבחת 7 עם נקודה פחות מספרד ואיטליה. בנבחרת כבר הצהירו כי הם לא מצפים לנצח בספרד, אלא בעיקר להכין את הנבחרת לשני המשחקים הבאים שייערכו בחודשים יולי וספטמבר, בהם תארח את אלבניה במקדוניה (שני המשחקים באצטדיון החדש בחיפה). שלושת המשחקים האחרונים בקמפיין ייערכו מול איטליה שלושה ימים אחרי מקדוניה, ובאילו בחודש אוקטובר היא תתארח בליכטנשטיין ותארח את ספרד.

בתוך כך, ההתאחדות לכדורגל זכתה אתמול במקום הראשון בכנס השיווק של אופ"א הנערך באתונה, יוון, בקטגוריית "קמפיין השיווק הטוב ביותר בכדורגל נשים". הפרס על "יצירתיות וחדשנות" הוענק למנהלת אגף השיווק של ההתאחדות, רונית גלסמן, הודות לקמפיין השיווקי שליווה את טורניר גמר אליפות אירופה לנשים (עד גיל 19) שנערך בישראל בקיץ 2015. סך הכל הוגשו 85 פרויקטים מרחבי אירופה, 14 מתוכם התמודדו על הפרס בקטגוריה האמורה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully