וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

היצפלד: מגיע לנו לסיים אחרונים בבית

30.10.2002 / 14:27

17 חודשים אחרי הזכיה בתואר, מוצאת את עצמה באיירן מינכן מודחת אפילו ללא גביע אופ"א. המאמן היצפלד: "גרמנו נזק גדול לשם של המועדון". רומיניגה: "לפחות הסיוט נגמר"


"ערב של ביזיון", כך תיאר עיתון ה'בילד' הגרמני את ההפסד של באיירן מינכן 2:1 מול לה קורוניה, הפסד ששולח את הגרמנים סופית הביתה, אפילו ללא המקום השלישי שיוביל אותם לגביע אופ"א. "זה נגמר. שלום לך באיירן. המשחק של הכל או כלום מול לה קורוניה היה מביש , אחד הרגעים העצובים בתולדות המועדון ואחת האכזבות הגדולות ביותר של הכדורגל הגרמני", נכתב בעיתון.

גם למאמן אוטמר היצפלד לא היו הסברים להפסד ולהדחה מהמפעל האירופאי בשלב כל כך מוקדם: "גרמנו נזק גדול לשם באיירן מינכן. היינו חלשים מאד לאורך כל המשחקים ואין ממש הסברים מה הוביל ליכולת החלשה כל כך. פשוט שום דבר לא התחבר ולא מגיע לנו גם לא המקום השלישי".

זעם גדול היה גם אצל הנשיא הבלתי מעורער של המועדון, קרל היינץ רומיניגה. "זה היה סיוט ואין מילים לתאר את האכזבה המרה. טוב שלפחות זה נגמר ונצטרך להמתין שוב לעונה הבאה. היו לנו 5 שנים ברציפות מאד מוצלחות אבל זה נגמר במפח נפש מאד גדול", אמר הקייזר.

ההדחה הכל כך מוקדמת, 17 חודשים לאחר הזכיה בתואר, תעלה לבאיירן מינכן גם מאד ביוקר. על פי הערכות, הקבוצה תפסיד כ-30 מיליון יורו ממכירת כרטיסים, זכויות שידור וכדומה. "זה יגרום לנו לנו למכור שחקנים בעתיד בשל חור גדול הכנסות", טוען רומיניגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully