וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כבירי שוחח עם שחקני הפועל תל אביב: "אין אמת בפרסום, לא נלך לפירוק"

24.11.2016 / 20:15

הבעלים הגיע לאימון וניסה להרגיע את הרוחות: "המצב במציאות הוא לא זה שמצטייר. יש ערבויות עד סוף העונה, זו שעת מבחן". נדחתה בקשת הקבוצה לפסול את הבורר בעניין ארון שוינפלד

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי. ברני ארדוב
ניסה להרגיע. כבירי/ברני ארדוב

בעלי הפועל תל אביב אמיר כבירי הגיע היום (חמישי) למתחם האימונים של הקבוצה ושוחח עם השחקנים. כבירי הבהיר להם כי אין אמת בפרסומים השונים וכי הפועל תל אביב אינה הולכת לפירוק.

"לא אשקר, המצב לא קל", אמר כבירי לשחקנים, "אך המצב במציאות הוא לא זה שמצטייר. הפועל לא תלך לפירוק. בבקרה התקציבית יש ערבויות לתקציב הקבוצה עד סוף השנה. אני עושה הכול כדי שהמצב יתבהר ונוכל להבטיח את עתיד המועדון. אנחנו הפועל תל אביב, לטוב ולרע. זו שעת מבחן, אין ספק. האחריות להביא אותנו למקום חזק ובריא היא עליי. האחריות שלכם היא להיות מרוכזים ולהמשיך לשחק כדורגל".

שחקן הפועל תל אביב ארון שוינפלד. מגד גוזני
הבקשה של הפועל תל אביב נדחתה. שוינפלד/מגד גוזני

הקבוצה פנתה לפני כמה ימים ללשכת נשיא בית הדין העליון של ההתאחדות בבקשה לפסול את עורך הדין בני טמיר מלשמש כבורר בינה לבין ארון שוינפלד. היום הודיע נשיא בית הדין העליון השופט (בדימוס) אמנון סטרשנוב כי הבקשה נדחתה.

"לאחר ששקלתי את טענות הצדדים ובחנתי את המצב המשפטי לאשורו, הגעתי לכלל מסקנה כי דין הבקשה - להידחות", כותב סטרשנוב בתשובה שלו להפועל תל אביב, "סבורני, כי הפגמים עליה מצביעה המשיבה בהליך מינוי הבורר הינם פגמים טכניים-פרוצדורליים בלבד, וכי הלכה למעשה לא היו הצדדים מגיעים לכלל הסכמה לגבי זהות הבורר - לא בתוך שבעה ימים ולא בכל מועד אחר. אכן, מוטב היה להמתין עם מינוי הבורר עד חלוף התקופה הנקובה בתקנון או למצער, לבקש את עמדת בא כוח הצד שכנגד לבקשה. אולם גם משלא נעשה כן, אין מדובר בפגם היורד לשורשו של עניין או לשורש יכולתו של הבורר לקיים את הדיון באובייקטיביות ובהגינות".

זאת ועוד, מציין סטרשנוב: "טענת בא כוח המבקש וליפה: 'האמון בבורר נפגם באופן מהותי' אך משום שהחליט לדון בנושא סמכותו, או משום שסירב לפסול את עצמו או שמא כי 'קבע סד זמנים דחוף לבירור התביעה' - אין לה על מה לסמוך. לשיטת בא כוח המבקשת, כל בורר או שופט שיסרב לפסול עצמו מלדון בתיק מסוים או שייקבע לוח זמנים דחוף לבירור התביעה וכיוצא בזאת - ייפסל מלדון בתביעה אך משום כך. ולא היא! סבורני, כי הבקשה אינה מעלה 'אפשרות למשוא פנים' מצד הבורר, כנדרש בפסיקת בתי המשפט, ואף לא אפשרות קלושה - בין מהבחינה האובייקטיבית ובין מהבחינה הסובייקטיבית - למשוא פנים שכזה. לא מצאתי אפוא, כל נימוק בבקשה המפורטת המצדיק את ביטול מינויו של עורך דין טמיר כבורר בתיק זה, ואין לי כל ספק כי הוא ידון בתיק במלוא ההגינות והאובייקטיביות. הבורר ימשיך לכהן בתפקידו, וייקבע את מועד הגשת כתבי הטענות והמועדים לדיון".

עדכון ראשון: 17:18

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully