וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הערב ביורוליג: הספרדיות רוצות להמשיך לשמור על מאזן מושלם

30.10.2002 / 13:41

טאו ויטורה וברצלונה, עדיין ללא הפסד, יכולות לעשות צעד גדול לקראת עליה לשלב הבא. וורוצלאב תנסה להוכיח שהנצחון המדהים על ריאל מדריד לא היה מקרי. אולימפיאקוס תנסה לצאת מהמשבר מול פרטיזן בלגרד


הערב יפתח המחזור הרביעי ביורוליג עם מספר מפגשים מעיינים, קבוצות הרוצות לשמור על מאזן מושלם ומבחן לקבוצות אחרות שפתחו חלש את העונה אך השתפרו בהמשך (כל משחקים בשעה 20:00).

בבית א' תארח אפס פילזן את ברצלונה. ברצלונה עדיין ללא הפסד, תנסה להמשיך לשמור על מאזן מושלם מול הקבוצה הטורקית הקשה שהפסידה לראשונה העונה במחזור הקודם לציבונה זאגרב. הפסד ביתי נוסף של פילזן עלול לעלות לה בהמשך המאבק על ראשות הבית.

במשחק נוסף בבית א': פו אורטז תארח את סקיפר בולוניה. לשתי הקבוצות פתיחת עונה ביננוית במטרה לנצח ולהיצמד למובילות.

בבית ב', הבית של מכבי ת"א שתשחק מחר מול מלאגה, תנסה טאו ויטוריה להמשיך לשמור גם היא על מאזן מושלם ולא נראה שתתקשה בחוץ מול הקבוצה החלשה בבית - בודצ'נוסט, שעדיין לא נצחון העונה.

בבית ג' יערכו הערב שני משחקים. וירטוס בולוניה יכולה להעפיל זמנית לראשות הבית אם תנצח בבית ורוצלאב, קבוצתו לשעבר של צביקה שרף. וורוצלאב, עם נצחון ראשון מדהים על ריאל מדריד בחוץ, תעלה למשחק מבחן כדי להוכיח שהנצחון לא היה חד פעמי.

אולימפיאקוס, עם פתיחת עונה גרועה במיוחד, נצחון בודד משלושה משחקים, אמורה לעבור בבית על פני פרטיזן בלגרד שגם היא עם פתיחת עונה חלשה ללא אף נצחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully