וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רנה מולנסטיין: "הניצחון על הפועל כפר סבא הוא דוגמה מצוינת לשיפור שלנו"

24.11.2016 / 13:33

מאמן מכבי חיפה דיבר במסע"ת המסורתית, הפעם לקראת מ.ס אשדוד: "יש לנו עדיין לאן לשאוף ולהתקדם. מנחם לא מגן, הוא שחקן קישור. לא חושב שגליינור פלט יעזוב אותנו"

יוסי ציפקיס

אחרי שהשיגה שלושה ניצחונות בארבעת משחקיה האחרונים, מכבי חיפה ממשיכה בהכנות שלה לקראת המשחק שמצפה לה ביום שבת מול מ.ס אשדוד והיום (חמישי) רנה מולנסטיין מאמן הקבוצה ערך את מסיבת העיתונאים השבועית לקראת ההתמודדות.

"המשחק מול אשדוד יהיה מבחן נוסף עבורנו", אמר רנה מולנסטיין. "יהיה קשה. היא התחילה את העונה בצורה לא טובה, אך השתפרה בהמשך. מדובר בקבוצה צעירה עם אנרגיות טובות, שכל הזמן מנסה ללכת קדימה. קצב המשחק שלה מצוין, והחלק הקדמי גם כן. שוב, היא תהווה מבחן חשוב עבורנו. עומר דמארי? אין לי מה להגיד על הנושא הזה".

המאמן הוסיף: "אם אנחנו רוצים להשיג משהו בכדורגל, אז צריך בסיס טוב, ולעבוד חזק בחלק ההגנתי. התרופה הכי טובה בכדורגל היא ניצחון. המשחק מול הפועל כפר סבא הוא דוגמה מצוינת לשיפור שלנו. אם לפני זמן מה היינו מסיימים משחק כזה בתיקו, כיום אנחנו מצנחים משחקים מסוג זה".

מאמן מכבי חיפה רנה מולנסטיין. יוסי ציפקיס
שבע רצון. מולנסטיין/יוסי ציפקיס

עוד אמר המאמן: "אני חושב שיש לנו עדיין לאן להתקדם ולשאוף, גם לי וגם לשחקנים שלי. קיבלנו בחזרה את אלירן עטר ואני לא חושב שגליינור פלט יעזוב, יש לו חוזה. אני משתמש בשחקנים לפי ראות עיניי, רק 11 יכולים לשחק בכל רגע נתון. כולם חשבו שסאן מנחם מגן שמאלי, אבל הוא שחקן קישור, וניתן לראות את התרומה שלו לקבוצה. קורה ששחקנים לא מעורבים כלל, ולפתע הופכים לבורג חשוב במערכת".

בתוך כך, עד כה נמכרו במכירה מוקדמת 2,500 כרטיסים לאוהדי מכבי חיפה. הנהלת המועדון ביקשה כרטיסים נוספים . בשלב זה טרם התקבלה תשובה מהנהלת אשדוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully