וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סילבן לנדסברג לא יירשם למשחק מול אולימפיאקוס

24.11.2016 / 18:09

הצוות המקצועי של מכבי תל אביב החליט לא להעמיס על הגארד שהתאושש לאחרונה מפציעה ולא לסכן אותו במשחק מול היוונים. סוני ווימס: "ספאנוליס יהיה הפרויקט שלי" (19:45, ספ' 5)

צלמים זמניים מורשים

מכבי תל אביב המעודדת ערכה היום (רביעי) אימון לפני המראה ליוון, שם תפגוש מחר את אולימפיאקוס (19:45, ערוץ 5) במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג. הצהובים במאזן 4:4 ביורוליג, ונמצאים במצב רוח חיובי תחת המאמן רמי הדר, אחרי הניצחון הדרמטי והמתוק על הפועל ירושלים בליגה ביום ראשון האחרון, ואחרי הניצחונות באירופה על פנרבחצ'ה וקאזאן. מכבי מתכוננת לאתגר גדול מול האלופה היוונית וכוכבה ואסיליס ספאנוליס, המוגדר על ידי רמי הדר כ"שחקן על".

סילבן לנדסברג לא יירשם למשחק. הצוות המקצועי החליט לא ליצור עומס על השחקן המתאושש מפציעה ולהחזירו בהדרגה.

מאמן מכבי תל אביב רמי הדר. יוסי ציפקיס
"ספאנוליס מוסר יותר ממחצית האסיסטים של הקבוצה. אין ספק שזו משימה רצינית שאנחנו נערכים אליה". הדר/יוסי ציפקיס

"זה משחק משמעותי מאוד מול יריבה מצוינת בעלת אוריינטציה הגנתית, עם רוח קבוצתית, וכן, גם שחקן-על אחד", אמר רמי הדר, "ברור שניצחון במשחק כזה יהווה הצהרה מבחינתנו. נצטרך למצוא את הדרכים לעצור את ספאנוליס. עד כה, הצלחנו לעשות את זה עם לנגפורד ולא כל כך הצלחנו עם רייס. במקרה של ספאנוליס, זה אפילו חשוב יותר משני השחקנים האחרים. אם מסתכלים על שלושת המשחקים האחרונים של אולימפיאקוס, הוא מוסר יותר ממחצית האסיסטים של הקבוצה. אין ספק שזו משימה רצינית שאנחנו נערכים אליה".

גם סוני ווימס התייחס לספאנוליס בן ה-34, שעדיין במיטבו: "ספאנוליס יהיה הפרויקט שלי. הוא אחד הרכזים הטובים אי פעם באירופה אבל אנחנו קבוצה קשוחה. אפשר לראות את זה, במיוחד בהגנה. אנחנו מתרגלים אחד לשני ולומדים אחד השני. אנחנו נגיע למשחק עם הלך רוח שאפשר לנצח אותו. לשמור על הרכז של היריבה זה משהו שאני עושה רוב הקריירה שלי ורגיל לזה. מי שהמאמן מרגיש שיכול לשנות את המשחק מבחינת היריבה, זה השחקן שלי, ואני חש גאווה בכך שנותנים לי את המשימות הללו".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
שחקני מכבי תל אביב. יוסי ציפקיס
הכי קשה השבוע. מכבי לפני אולימפיאקוס/יוסי ציפקיס

ווימס הוסיף ש"נצטרך להיות מצוינים הגנתית. בצד השני, הדבר הטוב אצלנו הוא שאין רק שחקן אחד שקולע או תורם התקפית. כולם כאן יכולים לעשות הכול. העבודה המרכזית שלי היא לדאוג שכולם משדרים על אותו גל, ליצור עבור החברים שלי ולעשות הגנה. אני לא מודאג מהקליעה שלי או מכמה נקודות אשיג".

רמי הדר התייחס לעומס ולעייפות המנטאלית בגלל הלו"ז העמוס: "ביורוליג כל משחק הוא ה-משחק. בליגה הישראלית אתה לא יכול להגיד את זה במשחקים פחות אמוציונליים. אני מתאר לעצמי שנהיה חשופים במהלך העונה באספקט הזה".

ג'ו אלכסנדר: "כל הקבוצות ביורוליג טובות, צריך לקחת את כל הקבוצות ברצינות ומול קבוצה כזו, שנמצאת בכושר טוב, צריך להיות חדים במיוחד. אף אחד כאן לא עייף. אנחנו עושים עבודה טובה בשמירה על הגוף שלנו וגם המאמנים יודעים כמה בדיוק להעמיס עלינו באימונים. ניצחונות חוץ תמיד קשים יותר וניצחון חוץ על קבוצה טובה זה הדבר הכי קשה שיש. אם נעשה את זה, זה בהחלט ייתן לנו תנופה אדירה".

שחקן מכבי תל אביב גל מקל. יוסי ציפקיס
מקל/יוסי ציפקיס

בדומה למכבי תל אביב, גם אולימפיאקוס במומנטום מוצלח אחרי שני ניצחונות רצופים ומרשימים ביורוליג - על ברצלונה ופנאתינייקוס. מאמנה, יאניס ספאירופולוס, אמר: "נתמודד מול קבוצה טובה מאוד, זה משחק מסוכן מאוד כי מכבי במומנטום טוב. זו קבוצה שנלחמת עד הסוף, יש לה הרבה שחקנים איכותיים, קבוצה אתלטית שאוהבת לשחק עם סנטר אחד. קשה לעצור אותה. מכבי אוהבת לשחק יצירתי, עם אינסטינקטים ובגלל זה קשה להחליט איך לשחק מולם. הדבר הכי חשוב הוא ההגנה האישית. השחקנים שלנו צריכים להישאר מרוכזים למשך 40 דקות, כי מכבי יכולה למצוא את הקצב שלנו ותוך שתי דקות לקלוע 15 נקודות, בקלילות. זה אומר שצריך להגיע מוכנים ויציבים".

אריק גרין הוסיף: "גם אם אנחנו קולעים אסור לנו לחגוג, כי מכבי אוהבת לרוץ. צריך למנוע ממנה לקלוע נקודות קלות וזריקות לשלוש. לא הייתי אומר שאנחנו פייבוריטים ואם לא נגיע למשחק, נפסיד. נצטרך לשחק הגנה טובה וננסה לעשות מה שעשינו במשחקים הקודמים. מכבי קבוצה טובה מאוד עם סקוררים טובים, ווימס, גאודלוק, יש להם נוכחות טובה בצבע והם משחקים כדורסל טוב מאוד".

שחקן מכבי תל אביב גיא פניני. יוסי ציפקיס
פניני/יוסי ציפקיס
שחקני מכבי תל אביב דגן יבזורי, די. ג'יי סילי. יוסי ציפקיס
וויצ'יץ' והשחקנים/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב אנדרו גאודלוק. יוסי ציפקיס
גאודלוק/יוסי ציפקיס
שחקן מכבי תל אביב יוגב אוחיון. יוסי ציפקיס
אוחיון/יוסי ציפקיס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully