וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אמיר חלאיילה: "ניסו להשפיל אותי, על כל דבר קטן שלחו אותי לחדר ההלבשה"

23.11.2016 / 12:49

החלוץ בן ה-18 סיפר לוואלה! ספורט על התחושות לאחר השחרור מבני סכנין: "עצוב שאני עוזב, אבל חשוב להתקדם בחיים. מבטיח שאעשה הרבה בקבוצה הבאה". במועדון ידרשו למעלה מ-40 אלף שקלים, מוסקרון הבלגית כבר גיששה

שחקן בני סכנין, אמיר חלאיילה, מול שחקן הפועל עכו, שאבי שעבאן. אדריאן הרבשטיין
ישוב לסכנין בעתיד? חלאיילה/אדריאן הרבשטיין

החלוץ בן ה-18, אמיר חלאיילה, ששוחרר אתמול (שלישי) מבני סכנין בעקבות פסק בורר, ייפגש עם ראשי המועדון כדי לדון על גובה הפיצוי. בקבוצה מתכוונים לדרוש מעל ל-40 אלף שקלים, כשלא מעט קבוצות כבר גיששו בנוגע לאפשרות לצרפו, כולל מוסקרון הבלגית, אך לא ברור האם הוא יעדיף להישאר בארץ או לצאת לחו"ל.

חלאיילה שוחח עם וואלה! ספורט לאחר החלטת הבורר: "עכשיו אני מרגיש מעולה. הגיע הזמן שאחזור לשחק, אני רוצה לחזור להתאמן ולכבוש שערים".

מה עבר עליך בחודשים האחרונים?
"היו ימים לא קלים. אני עצוב שאני עוזב את בני סכנין כי זה הבית שלי, אבל מה שחשוב זה להתקדם בחיים. היו לי הרבה לילות שלא הצלחתי לישון אבל הסתדרתי, הרבה בזכות אנשים שהיו לצידי וחיזקו אותי".

טענת בבוררות שהתעללו בך.
"טענתי ככה כי כל הזמן שלחו אותי להתאמן עם הנוער. לא התייחסו אליי כמו שמתייחסים לשחקן בית שיכול לעזור ולתרום לקבוצה. ניסו להשפיל אותי".

שחקני בני סכנין מברכים את אמיר חלאיילה (משמאל). אדריאן הרבשטיין
גם הדובר מפרגן. חלאיילה עם החברים/אדריאן הרבשטיין

יש להם אינטרס לעשות את זה?
"היה אימון אחד שבמשחקון פנימי ביקשתי מיוסי אבוקסיס את הכדור. הוא אמר שביקשתי בצורה לא יפה ומאז הרגשתי שמתחילות בעיות. על כל דבר קטן שלחו אותי לחדר ההלבשה".

יש כאלה שאומרים שהשתן על לך לראש. עוד לא עשית כלום כשחקן בוגרים וכבר אתה מרגיש כוכב.
"אין לי מה לענות להם יותר מדי. אני מבטיח שאעשה הרבה ביעד הבא שלי - בתקווה שזו תהיה קבוצה שאני יודע שמכבדת ומעריכה אותי. אני באמת אוהב את סכנין ומאחל לה הצלחה מכל הלב".

ומה הלאה?
"יש לי לא מעט אופציות. אני והסוכן שלי נחליט איפה הכי נכון לי לשחק".

עוד תחזור לסכנין?
"אני מקווה, בעזרת השם כן. זה הבית שלי אבל זה יקרה רק אחרי שיחליפו שם את ההנהלה".

תגובתו של דובר בני סכנין, מונדר חלאיילה: "אמיר הוא תושב העיר ושחקן בית. כמו כל שחקן מקומי אחר, התקדמותו המקצועית היא מבחינת העצמה לכדורגל המקומי. מה שהיה בין המועדון לבין אמיר הוא בגדר היסטוריה. אנשים חכמים משכילים להפיק תועלת ומסקנות מן העבר אשר יהוו להם כלי לפילוס הדרך לכיוון העתיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully