וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: גיא הראל נפגש עם חנן קולמן במטרה לצרפו לקבוצה

23.11.2016 / 12:48

האדומים מנסים לצאת מהמשבר ולחזק את הסגל של פיאנג'יאני: המנכ"ל נפגש עם הגארד של הפועל אילת, רפי מנקו עשוי לעשות את הדרך ההפוכה. יו"ר אילת: "לא ידוע לנו על פגישה, אבל רוצים את מנקו"

one

הפועל ירושלים מקווה להתאושש מרצף ארבעת ההפסדים הרצופים שלה, כשהאדומים ממשיכים לנסות לבצע שינויים בסגל. לוואלה! ספורט נודע כי מנכ"ל הקבוצה גיא הראל נפגש עם חנן קולמן (188, 32), הגארד הישראלי/דני של הפועל אילת, במטרה לצרפו לקבוצה. אם המהלך יבשיל בירושלים יעבירו לאילת את רפי מנקו, אשר לא מרוצה ממעמדו בקבוצה כשבמקביל יפצו את אילת גם בסכום כספי.

עוד בנושא

רביעי ביורוקאפ: הפועל ירושלים נגד ולנסיה, תבטיח כרטיס לשלב הבא?
משבר בהפועל ירושלים: סימונה פיאניג'אני לוחץ על שינויים מיידיים בסגל
הפועל ירושלים: אמארה סטודמאייר התלונן שלא מפעילים אותו נכון

שחקן הפועל אילת חנן קולמן. אדריאן הרבשטיין
ותיק ויציב. קולמן/אדריאן הרבשטיין

קולמן שיחק בעבר בהפועל ירושלים (2013/14), וב-14 משחקים קלע 2.9 נקודות ב-8.9 דקות. העונה סבל מפציעה בכתף, ושיחק שלושה משחקים במדי אילת (7.0 נקודות ו-3.7 אסיסטים למשחק).

כזכור, מאמן הקבוצה, סימונה פיאניג'אני, לוחץ על ראשי המועדון על שינויים מיידיים בסגל. המאמן האיטלקי אף לוחץ על ראשי ירושלים לשחרר את אייזק רוזנפלט שהוצע למספר קבוצות בליגה, כשבירושלים צירפו לאחרונה לסגל את דיז'ון תומפסון.

ירושלים תארח הערב (20:15, ערוץ 20) את ולנסיה במסגרת המחזור השישי של שלב הבתים ביורוקאפ. במפגש הראשון בין שתי הקבוצות, בספרד, גברה ירושלים על הספרדים בתוצאה 77:81, באחד המשחקים הכי טובים שלה העונה. ניצחון הערב יבטיח לה אוטומטית העפלה לשלב הבא.

יו"ר אילת מוטי אמסלם מסר בתגובה: "לא ידוע לנו על פגישה. עם זאת, אנחנו לא מכחישים שאנחנו רוצים את מנקו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully