וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טוטו תמוז נחת, ינסה לחתום בקרוב בקבוצה בישראל

22.11.2016 / 16:21

הפועל חיפה התעניינה בשחקן שעזב את הונאן בילואוס הסינית במדיה כבש שער אחד בשש הופעות. הוצע גם למכבי חיפה, שכרגע מתמקדת בשחקנים אחרים. החלוץ יחזור לישראל לראשונה מאז קיץ 2013?

שחקן הנאן הסינית טוטו תמוז. טוויטר, אתר רשמי
חוזר לישראל? תמוז/אתר רשמי, טוויטר

החלוץ טוטו תמוז נחת בישראל וינסה לסגור בשבועות הקרובים בקבוצה מליגת העל. בסביבתו של השחקן, שסיים חוזה בהונאן בילואוס הסינית בחודש ספטמבר, טוענים כי הוא מחזיק בשתי הצעות. הפועל חיפה היא הראשונה שהתעניינה בשירותיו, בעוד יואב כץ כבר רצה להביא אותו לישראל בעונה שעברה, וייתכן שינסה להביא אותו גם כעת, לאחר שהשחקן החליט לשוב ארצה. גורמים במכבי חיפה סיפרו כי הוא הוצע גם להם בימים האחרונים, אך כרגע הם נותנים עדיפות לשחקנים אחרים. תמוז מגיע לישראל כשחקן חופשי, ובסביבתו סיפרו כי "טוטו הוכיח בסין שבניגוד לשמועות, הוא מסוגל לחזור לעצמו ולהיות אחד החלוצים הטובים בישראל". גם אנורתוזיס של רוני לוי, התעניינה בשחקן.

תמוז חתם ביולי האחרון בקבוצת הונאן בילואוס הסינית (שער אחד בשש הופעות, מול ז'ג'יאנג ייטנג), שנעלה את טבלת הליגה השנייה בארצה והיה החלוץ הישראלי השני בסין, אחרי ערן זהבי. החלוץ בן ה-28 עזב את ישראל בקיץ 2013, כשהוא חתם באוראל הרוסית. אחרי ששותף בשבעה משחקים ובילה 167 דקות בלבד על המגרש, הוא שוחרר וחתם בפטרולול פלוישט. השנה וחצי הראשונות של החלוץ הישראלי ברומניה היו מצוינות והוא הבקיע הבקיע בהן 14 שערים ובישל 9 נוספים, אבל פטרולול נקלעה לקשיים כלכליים, הדרדרה מקצועית ותמוז עצמו לא הצליח לשחזר את היכולת שלו. תמוז שוחרר רשמית בפברואר האחרון, אבל המשחק האחרון שלו לפני המעבר לסין היה ב-20 בדצמבר 2015, שבעה חודשים קודם לכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully