וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במקביל למגעים עם מכבי חיפה: מכבי פתח תקוה הציעה לדמארי לחזור

22.11.2016 / 10:47

החלוץ, שנמצא חזק על הכוונת של מכבי חיפה כפי שפורסם בוואלה! ספורט, ערך שיחה עם הלוזונים. הקבוצות ייפגשו עם השחקן, שישוב לישראל מחר. מקורב לעומר דמארי: "בקרוב נדע לאן הרוח נושבת"

שחקן מכבי פתח תקוה עומר דמארי. מגד גוזני
שוב ביחד? דמארי בימי מכבי פתח תקוה/מגד גוזני

במקביל למגעים בין מכבי חיפה לעומר דמארי, עליהם פורסם לראשונה בוואלה! ספורט, חלוץ רד בול לייפציג קיבל הלילה הצעה מפתיעה ממועדון נעוריו. לוואלה! ספורט נודע כי ראשי מכבי פתח תקוה שוחחו עם החלוץ והציעו לו לשוב לקבוצה בה גדל. גורמים בסביבתו של דמארי אישרו הבוקר כי שיחה בין הצדדים כבר נערכה, כשהמטרה של הלוזונים היא לצרף את השחקן בהשאלה עד תום העונה. החלוץ ינחת לפנות בוקר בישראל וייפגש עם נציגים משתי הקבוצות. "הצענו לדמארי לחזור לארץ, ניפגש כשישוב לכאן מחר ואז נדע לאן הרוח נושבת", אמרו הבוקר (שלישי) במועדון.

פתח תקוה רוצה לצרף שחקן כנף בחודש ינואר, אך אם דמארי יחליט לשוב לקבוצה בה גדל, במועדון לא יהססו להחזירו. גורם במועדון אמר: "המטרה היא לצרף שחקן בכיר בחלון הזה. לא תהיה בעיה של כסף. הקבוצה רצה חזק בצמרת ונעשה הכל כדי לחזק אותה". בחיפה, שעד כה מובילה במירוץ אחר השחקן, רוצים להחתים את דמארי למספר שנים, כשהמטרה היא לצרפו עד תום העונה בהשאלה, ושם מעריכים כי יעדיף לעבור לירוק על פני כל קבוצה אחרת. בשלב זה, נראה כי ההצעה מהפועל תל אביב פחות רלוונטית בשל מצבה הכלכלי, אם כי גם שם מעוניינים להחזיר את השחקן לישראל.

כזכור, לאחרונה הודיעה ניו יורק רד בולס כי דמארי יחזור ללייפציג בתום חצי שנת השאלה. הגרמנים לא מעוניינים שהשחקן יישאר, ונראה כי יסכימו למכור אותו תמורת פיצוי קטן, לאחר שהשחקן עצמו נקנה בעבר תמורת שבעה מיליון דולר. רק לפני קצת יותר משנתיים, דמארי סיים עונת שיא בהפועל תל אביב, כשכבש 26 שערים. הוא עבר לאוסטריה וינה ובלט עם שמונה שערים ב-13 הופעות, אבל עסקת הענק עם הגרמנים הפחיתה מעט ממעמדו בעונה שעברה הוא כבש ארבעה שערים ב-16 הופעות במדי רד בול זלצבורג, ומשם נדד לחצי עונת השאלה בארצות הברית, שם לא מצא את מקומו בהרכב.

לידיעה הראשונית על המגעים בין עומר דמארי למכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully